Melk i puppene....

Gaus

Betatt av forumet
Noen andre som har fått melk i puppene??? Jeg registrerte dette igår....å i dag når jeg såvidt tok på de etter jeg hadde dusja kom d litt ut, ikke mye.
Har vell egentllig fått melk rundt på denne tide med de andre også, så når jeg ligger å føder renner d som bare d ut av puppene - for så å avta noe veldig etterpå....
SÅ da er det vell bare å finne fram innleggene i ull

jupp, melk her også men fikk ikke det med første mann så tidlig. merker noen ganger til og med at puppene kan bli "harde"som om jeg har melkespreng, men har funnet ut at det forsvinner fort igjen :)

Ja stemmer....litt harde + at d kan stikke litt i de:-P Skal bli spennende å se hvor lenge jeg har melk denne gang

Foreløpig er det bare en klar væske, oppdaget det i forrige uke. Tror ikke det vil bli noe problem, håper ikke det i hvertfall! ;-)

Jepp, her også.

Ikke mye, og ikke noe problem. Er egentlig veldig glad for det, mistet melken veldig tidlig forrige gang og håper den varer litt lengre denne gangen :)

Ja, begynner å bli lenge siden det begynte å komme litt i puppene,og det har kjentes godt i denne kulda :P
Men heldigvis så er det ikke mye som forrige gang så satser på at dette går bra :)

Er også veldig konsekvens med å ikke dille så mye med dem, må spare på de dyrbare dråpene ;)

Godt å høre at jeg ikke er alene om d, men jeg har ikke klar væske - her er d skikkelig hvit melkeaktig væske, ser nesten litt ut som råmelk....
Er litt redd for å miste melken like tidlig denne gangen slik som jeg har gjort før. Har pleid å få mensen tilbake igjen rundt 8 uker etter fødsel, å har da mista melken.... Håper det vil gå bedre denne gang

:):)

Jeg er førstegangsfødende og har ikke så mye erfaring med dette :P Jeg hadde en brystreduksjon for 8 år siden og fikk vite at det mest sannsynlig skulle gå bra med amming. Men når jeg nevnte dette for jordmor sa hun at ganske mange sliter en del og det må nok jeg belage meg på også. Ble veldig trist da jeg fant ut av dette, hadde håpet å kunne fullamme. Leste litt på nettet om det og virker som om det kanskje kan bli vanskelig å amme, noen får det ikke til i det hele tatt (at alle kanalene er kuttet og melken kommer ikke ut), men håper virkelig jeg hvertfall kan amme litt (koseamme, har ikke lyst å gå glipp av den tilknyttingen med babyen plusss at det er bra for småen). Jeg får nok uansett melk i brystene, men ikke sikkert den kommer ut brystvortene.

Nå som jeg leste denne tråden tenkte jeg at jeg aner egentlig ikke om det er kommet noe melk i brystene, de er store og tunge, men de var store fra før og økte to str de første mnd (selv om jeg ikke har lagt på meg så mye). Men knep så vidt på brystvorten og da kom det plutselig to dråper gul/hvit væske ut. Jeg skrek så høyt at hunden løp ned og la seg Så nå håper jeg at det betyr at jeg hvertfall kommer til å få ut litt fra det ene brystet (kom ikke noe ut av det andre, men vet ikke om det kommer samtidig/like tidlig?)

Jeg har hatt det siden helt i starten av mitt første svangerskap. Melka har aldri blitt borte mellom svangerksapene.

har fått noen dråper ja. men det renner ikke ;) kanskje like greit!

Måtte sjekke nå, og jeg har visst det:) Fikk vel i uke 32 eller noe sist, og hadde godt med melk da snuppa kom. Hun var vel den roligste babyen på hele barselhotellet, stappmett som hun var:P

Back
Topp