MELK I PUPPENE... ALLEREDE!!!!!!!??

Lene040707

Elsker forumet
Jeg har fått melk i puppene allerede! Måtte kjøpe ammeinnlegg fordi jeg har begynt å lekke. Så det er ikke nok med at de er store og ømme og harde som kanonkuler, trykker jeg på dem står sørenmeg spruten rett ut!!!!!!!
Jordmor sa imidlertid at hennes erfaring med dem som fikk melk så tidlig var at de var veldig gode melkeprodusenter, så det er jo bra, kommer sikkert til å trenge det dersom guttene skal fortsette å være større enn gjennomsnittet. Hun sa også at når det strømmer slik ut slik det gjør vil jeg mest sannsynlig få ammingen enkelt til! Men jeg synes det var vel tidlig, er liksom ikke helt fortrolig med at puppene mine skal være matstasjon fremover!

Lene
 
hehe. Er ikke så mye med meg da.. men det lekker ut med meg også, men bynte vel ikke så tidlig. Men vet iallefall at produksjonen er i gang![:)]
 
Begynte å lekke for en del uker siden jeg og. Særlig om natten.
 
er 29+ og har ingen melkproduksjon
 
Ojsann, jeg hadde ikke noe melk før jentene mine ble født... nå lekker de til tide og utide, uff :)
 
Jeg har heller ingen melk enda, bare litt råmelk som kommer innimellom[:)] Syns det er greit å slippe det styret nå, blir nok når guttene kommer uansett håper jeg[:D]
 
Back
Topp