Melk i brystene?!

hotmama

Andre møte med forumet
Jeg oppdaget en gang i forrige uke at det kom noe blank væske ut av puppene mine, og nå har det blitt MYE mer! Man ser tydelig våte flekker på genseren hvis jeg går uten bh, og hver morgen har jeg en god del størknet væske rundt nippelen. Merker at det kommer en god del mer fra høyre bryst enn venstre, er dette normalt? Og hva kalles denne væsken? Har jo fått med meg at man ikke får ordentlig morsmelk før noen dager etter fødsel, så jeg vet ikke om jeg kan kalle det melk heller? :-) Flere førstegangs som har fått væske i puppene allerede?
 
Har hatt melk siden uke 23!! Og d renner om kvelden etter jeg har lagt meg, hvis puppene kommer i klem.. Jeg har mer i venstre enn høyre. Men har funnet ut at det er helt normalt, og veldig forskjell fra person til person! :) Men har lest meg frem til at man ikke skal presse ut eller stimulere det når vi ikke er lenger på vei, da det kan være riestimulerende?! Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke da :)
 
jeg har hatt det med begge to fra uke 23 de andre svangerskapa. har ikke fått det denne gangen. det er helt normalt sa jordmora til meg. kan variere fra person til person og svangerskap til svangerskap.
 
Jeg er førstegangs fødende, å har hat melk siden uke 29 :)
 
Jeg er førstegang og har hatt melk i mange uker nå.. Er i uke 27 på søndag. Tipper at det kom rundt uke 22. Så jeg må gå med ammeinnlegg både dag og natt. Kommer ikke mye, men bruker ammeinnlegg så jeg slipper å vaske klær og bh for melkeflekker hele tiden :p 
 
Jeg er førstegangs, og har hatt små lekasjer fra brystene den siste uka.jeg er 28 uker på vei. Høyre som lekker mest her også, har lekka litt i senga de siste dagene... Og kan ikke fordra å sove med topp på.
 
Jeg oppdaget også dette i uke 23 tror jeg. Det kommer heldigvis ikke mye, så slipper innlegg.
 
Back
Topp