melk i brystene alt?

babybooom

Forelsket i forumet
det var tidlig?? var litt fuktig når jeg tok av bhen så prøvde og klemme litt og jaggu kom det ut en dråpe :P

Har du barn fra før? :-)

Jeg har alltid hatt heksemelk, fra før jeg fikk barn også. Men det har aldri kommet ut uten at jeg har klemt. Men det er nok ikke lenge til amme bh'er må finnes frem + amme innlegg! Begynte å lekke ganske tidlig sist ihvertfall :)

Jeg slutta og amme i fjor august, og har hatt bittelitt melk hele tia siden. Usj, vil ikke lekke :-P

har ikke ammet på 4 år så regnet ikke med det skulle komme så tidlig :P

Har det selv :)

Jeg har ikke ammet på 14 år, men det var vel "symptomet" som gjorde at jeg var overbevist om at jeg var gravid..... Så her har det kommet litt heksemelk fra uke 4

I følge mannen så har jeg det også:P
Jeg har selv alltid vært tørr. Lekker ingenting før bebisen er ute. Men går man og klemmer hardt så kommer det jo ut litt væske. Synes det er veldig tidlig at du begynte å lekke alt nå babyboom:) men er sikkert ikke så uvanlig heller!

er ikke sånn at det lekker altså, bare en dråpe den ene kvelden, kanskje jeg har lagt på magen og fått litt press på brystet eller noe for er ikke kommet fler ganger men kommer en dråpe vis jeg presser ut :P

Ja, her har jeg melk, men jeg ammer enda datteren min ;)

Back
Topp