"melk" alt nå

Ragnhildmor

Glad i forumet
Det har begynt å komme sukkervann ut av brystene mine, spesielt det venstre. Legen sier at det er fordi brystene forbereder seg på melkeproduksjon, og at dette er et godt tegn. Det var mannen min som merka det først. Når jeg ligger i armkroken hans i senga, litt på sida, blauter jeg ham til på brystet. [:D] Det blir store flekker på nattkjolen. [:)]

Flere som har det slik?

Er du først eller flergangsgravid?

Jeg kan presse ut litt innimellom, men det renner ikke av seg selv enda - heldigvis. Jeg er litt nyskjerrig da, så jeg må liksom prøve å klemme litt noen ganger, men stort sett lar jeg være. Vil jo ikke stimulere produksjonen enda liksom [:)]

ORIGINAL: 2gang

Første.

Begge mine renner som bare det...heeeele natten og hele dagen, når jeg våkner om morningen er halve sengen våt.

Å hjelpe meg! Du er jo enda mer kran enn meg! Jeg får foreløpig bare to runde flekker på nattkjolen, ca ti cm i diameter på hver side om morgenen.

He, he, he [:D] Hadde forresten bare to veldig små flekker i dag, enda jeg hadde drømt om lillegutten hele natta [:D]

Jeg merka at det kom melk i helga, og det var ordentlig melk. Merka ikke noe til dette forrige gang jeg var gravid.

Ingen melk her i gården foreløbig....
Litt tidlig i uke 19 kansje[8|]

Det var mannen min som oppdaga det...

Her har det oxo kommet litt.. Men ikke så mye da.. Må presse hvis det skal komme ut noe.. Så heldigvis er jeg ikke så veldig plaget med det ennå..

Her bare kom det. Håper det ikke blir så veldig plagsomt før babyen kommer...

Back
Topp