Meldinger fra spente kjente

Canon_95

Forelsket i forumet
Å kjære hormoner! Jeg har termin i dag, og kjenner det bobler av sinne for hver melding jeg får! "Har babyen komt", "har du noe antydning til at det skjer noe snart". Ble til og med sint når mamma sendte melding og spurte om det gikk bra.

Er bare så lei av mas om at barnet må komme snart, og at de ikke klarer å vente mer. Trur de liksom ikke at jeg vil få ut ungen? At jeg ikke skal si noe når ungen er født? Har ikke tenkt å si noe om at fødselen er i gang, da jeg ikke ønsker en mobil som plinger hvert annet minutt, men beskjed skal de få etterpå.

Forstår de bare gleder seg! Prøver å hinte til at jeg ikke ønsker maset, men virker ikke som om de tar hintet... At all... Måtte få dette ut til noen... Sitter jo bare her å venter hele dagen, og tenker at ting må snart skje......

Noen som føler det samme?
Kanskje noen syntes det er koselig med meldinger av venninner som gleder seg, men jeg har blitt spurt hver dag i snart en måned. Går liksom litt lei til slutt...

Glad jeg ikke får en eneste melding!

Det maset kjenner jeg godt igjen!

Finnes ingen som ønsker at babyen skal komme mer enn meg, men nå 4 dager over termin begynner alle telefoner og meldinger å irritere meg.

Var til og med en bekjent (!) som var overbevist om at jeg hadde født og spurte om jeg prøvde å holde det skjult, hun ville se bilde av den lille og sa jeg må poste det på facebook så fort som mulig! Da kjente jeg at det kokte ja...

Det maset kjenner jeg godt igjen!

Finnes ingen som ønsker at babyen skal komme mer enn meg, men nå 4 dager over termin begynner alle telefoner og meldinger å irritere meg.

Var til og med en bekjent (!) som var overbevist om at jeg hadde født og spurte om jeg prøvde å holde det skjult, hun ville se bilde av den lille og sa jeg må poste det på facebook så fort som mulig! Da kjente jeg at det kokte ja...

Og påstå at du lurer henne var ganske unødvendig !

Å kjære hormoner! Jeg har termin i dag, og kjenner det bobler av sinne for hver melding jeg får! "Har babyen komt", "har du noe antydning til at det skjer noe snart". Ble til og med sint når mamma sendte melding og spurte om det gikk bra.

Er bare så lei av mas om at barnet må komme snart, og at de ikke klarer å vente mer. Trur de liksom ikke at jeg vil få ut ungen? At jeg ikke skal si noe når ungen er født? Har ikke tenkt å si noe om at fødselen er i gang, da jeg ikke ønsker en mobil som plinger hvert annet minutt, men beskjed skal de få etterpå.

Forstår de bare gleder seg! Prøver å hinte til at jeg ikke ønsker maset, men virker ikke som om de tar hintet... At all... Måtte få dette ut til noen... Sitter jo bare her å venter hele dagen, og tenker at ting må snart skje......

Noen som føler det samme?
Kanskje noen syntes det er koselig med meldinger av venninner som gleder seg, men jeg har blitt spurt hver dag i snart en måned. Går liksom litt lei til slutt...
Å kjære deg som jeg føler med deg! Jeg fødte for en uke siden, og da var jeg 9 dager på overtid. Til slutt taklet jeg ikke at mamma sendte melding eller ringte, men jeg pinte meg gjennom telefonsamtaler og satt og gråt etterpå. Følte det akkurat likt som deg, prøvde å si hver gang at vi skulle si ifra når det hadde skjedd noe, likevel fortsatte de å spørre HVER DAG! Mormoren til samboer ringte til og med flere ganger under fødselen, telefonen ble selvsagt ikke besvart.... Jeg turte ikke si ifra fordi jeg var redd for at de skulle bli sur, men jeg råder deg til å gjøre det hvis du føler deg komfortabel med det. Det tærer skikkelig på å gå på overtid!

Min mor og min mann bufrer for alle, så jeg føler meg faktisk veldig velsignet. Men tror jeg hadde klikket om jeg ikke hadde dem, så du har min fulle sympati! ❤️

Kjærevene. Tror jeg hadde skrudd av telefonen ...-eventuelt satt på en funksjon som kun tillater innkommende anrop og meldinger fra visse nr (f-eks kun fra mannen) ...Med beskjed til resten om at du sier i fra når det har skjedd.

Kjærevene. Tror jeg hadde skrudd av telefonen ...-eventuelt satt på en funksjon som kun tillater innkommende anrop og meldinger fra visse nr (f-eks kun fra mannen) ...Med beskjed til resten om at du sier i fra når det har skjedd.

Redd om jeg skrur av mobilen eller ikke svarer at de kommer til å tru jeg holder på å føde og mase mer. Evnt begynne å ringe mannen som er på jobb eller noe sånt.

Forstår frustrasjonen din!

Foreslår du bare er ærlig og sier at du hadde satt pris på mer privatliv og mindre mas fra alle kanter nå i siste innspurt. Omså skriv en offentlig status på face der du ikke nevner noen spesifikke personer så de som leser det og føler seg truffet kanskje tar hintet :)

Jeg føler med deg 110%, har det på samme måte! Er selv 9 dager over termin i dag, og de begynte i uke 38... Så eh, ja.... :meh:

Back
Topp