melder meg ut

tipp

Forumet er livet
Jeg melder meg ut fra bryllups forumet[:(]

Men det er bare fordi jeg er gravid[:D][:D][:D][:D][:D] Utsetter det til neste år bare[:)] Er rundt 10 uker fant jeg ut

OI! Gratulerer!! Ville nok gjort det samme som dere! [:D] Masse lykke til med sv.skapet![:D][:D]

Tusen takk[:)] var et enkelt valg å ta egentlig[:)] Gift blir vi[:)]

ORIGINAL: tipp

Tusen takk[:)] var et enkelt valg å ta egentlig[:)] Gift blir vi[:)]

Det blir dere![:D]

Gratulerer med spiren[:)]

gratulerer med spiren

Oi! Gratulerer!! *misunnelig*

Gratulerer så mye med spiren [:)]

Åååå nå ble jeg redd for at noe hadde skjært seg!! Men d va jo en gledelig nyhet!!! Gratulere!! Hvis æ hadde fått gjort ting om igjen å,tror jeg at jeg ville ha venta slik som dere..... Går på overtid her nå og ska gifte oss i august....Litt hektisk,men d ska gå på et vis!

ORIGINAL: ~Badeand~

OI! Gratulerer!! Ville nok gjort det samme som dere! [:D] Masse lykke til med sv.skapet![:D][:D]

Tusen takk jenter[:)] Er så glad og fornøyd nå, så det å utsette gjør meg ingenting. Har alltid sagt at jeg ikke skal være en gravid brud, så jeg holder meg til det[:D] Også skulle vi jo på bryllupsreise til egypt og. Og hvis vi hadde giftet oss og utsatt reisen, så hadde vi vel aldri kommet oss på noe reise.

Også har vi egentlig mye bedre råd neste år. Nå kan vi bruke de pengene vi egentlig skulle brukt til bryllup, på en terasse som vi ønsker oss[:)] Også kan vi kanskje bli ferdig oppe i 2 etasjen[:)]Holder påå bygge soverom der oppe.

Men jeg kommer nok til å bli her inne sånn innimellom. Vi skal jo gifte oss, bare ikke dette året[:)] Nå kan det jo være vi får det lokalet vi ville ha og[;)] Siden vi plutselig er tidelig ute mener jeg

Nå skremte du meg[:@][:D]

Men gud så kjekt da!!! Er ikke bare litt misunnelig. Er ganske så babysyk, men er super gifte klar også, så da ble det bryllup[:D]

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Åååå, så koselig! Gratulerer! Da skal jeg la navnet ditt stå på vent til neste år! [;)]

Ja, bare la det stå. Kommer tilbake når vi har funnet ny dato[:)]

ORIGINAL: Lois Lane

Nå skremte du meg[:@][:D]

Men gud så kjekt da!!! Er ikke bare litt misunnelig. Er ganske så babysyk, men er super gifte klar også, så da ble det bryllup[:D]

Ikke meningen å skremme[8|][;)] Nå har jeg vært mesunnelig på de som har blitt gravide inne på født i april forumet,men nå var det min tur[:)]

ORIGINAL: renna

Gratulerer med spiren[:)]

ORIGINAL: Trin

Oi! Gratulerer!! *misunnelig*

Tusen takk[:)]

Gratulerer så mye, og lykke til![:)][:)]

Tusen takk jenter[:)] Holder på å finne ny dato til bryllup,men er ikke lett med en mann som ikke engasjerer seg så mye.Er jo så lenge til sier han. Men det er jo ikke det. Tenkte mai neste år, så det er jo bare litt over 1 år til. Og det går jo super fort[:)] 

Back
Topp