Bødningen viste seg å være det jeg fryktet og jeg mistet
Det var ingenting å se på UL og hcg hadde falt fra 700 til 200 fra mandag til onsdag.
Har heldigvis et embryo på frys og et forsøk med IVF igjen, så nå håper jeg det snart blir min tur
Om ikke annet så har kroppen vist at den KAN bli gravid, noe som ikke har skjedd siden kjemisk graviditet i 2023 til tross for prøving hver måned, så jeg vet i det minste det.
Håper syklusen fortsetter som normalt og at jeg får EL tilbake snart. Det virker som hcg faller raskt så da tar det forhåpentligvis ikke så lang tid.
Lykke til med graviditeten alle sammen
Det var ingenting å se på UL og hcg hadde falt fra 700 til 200 fra mandag til onsdag.Har heldigvis et embryo på frys og et forsøk med IVF igjen, så nå håper jeg det snart blir min tur
Om ikke annet så har kroppen vist at den KAN bli gravid, noe som ikke har skjedd siden kjemisk graviditet i 2023 til tross for prøving hver måned, så jeg vet i det minste det.Håper syklusen fortsetter som normalt og at jeg får EL tilbake snart. Det virker som hcg faller raskt så da tar det forhåpentligvis ikke så lang tid.
Lykke til med graviditeten alle sammen

Ønsker deg masse lykke til videre