Melder meg ut

iii123

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Bødningen viste seg å være det jeg fryktet og jeg mistet:crybaby2Det var ingenting å se på UL og hcg hadde falt fra 700 til 200 fra mandag til onsdag.

Har heldigvis et embryo på frys og et forsøk med IVF igjen, så nå håper jeg det snart blir min tur :Heartred Om ikke annet så har kroppen vist at den KAN bli gravid, noe som ikke har skjedd siden kjemisk graviditet i 2023 til tross for prøving hver måned, så jeg vet i det minste det.

Håper syklusen fortsetter som normalt og at jeg får EL tilbake snart. Det virker som hcg faller raskt så da tar det forhåpentligvis ikke så lang tid.

Lykke til med graviditeten alle sammen:Heartred

Bødningen viste seg å være det jeg fryktet og jeg mistet:crybaby2Det var ingenting å se på UL og hcg hadde falt fra 700 til 200 fra mandag til onsdag.

Har heldigvis et embryo på frys og et forsøk med IVF igjen, så nå håper jeg det snart blir min tur :Heartred Om ikke annet så har kroppen vist at den KAN bli gravid, noe som ikke har skjedd siden kjemisk graviditet i 2023 til tross for prøving hver måned, så jeg vet i det minste det.

Håper syklusen fortsetter som normalt og at jeg får EL tilbake snart. Det virker som hcg faller raskt så da tar det forhåpentligvis ikke så lang tid.

Det var skikkelig trist lesing… Håper virkelig det sitter for deg neste gang ❤️ Og som du sier, kroppen har vist at den kan bli gravid! Godt at du klarer å fokusere på det❤️

Åh! Så trist å lese! Det er så vondt å miste. Om det er en trøst så fikk jeg mensen 28 dager etter alt kom ut da jeg mistet i uke 9. Virket som at kroppen var himla kjapp med å finne syklusen igjen.

mBødningen viste seg å være det jeg fryktet og jeg mistet:crybaby2Det var ingenting å se på UL og hcg hadde falt fra 700 til 200 fra mandag til onsdag.

Det var triste nyheter:confused: lykke til videre, håper det går på neste forsøk:Heartbigred

Så utrolig trist å høre:crybaby2Lei meg på dine vegne, gjør så fryktelig vondt å miste den lille❤️ Håper spiren sitter fort igjen:smiley-angelic001 Ønsker deg masse lykke til videre❤️ Sender mange trøsteklemmer:hug013

Så utrolig leit :Heartred Håper du kommer deg ok gjennom dette, og krysser alt for at det er din tur neste gang!

Masse masse lykke til i fremtiden! ♥️ vet om flere som har prøvd i mange år før det har klaffet, dessverre men plutselig går det og de tøffe årene med prøving svinner. Har troa ♥️

Back
Topp