Melder meg ut.

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Tenker jeg får melde.meg ut av også denne terminklubben. Har blødd i seks dager nå. Først ganske lite. Har tatt seg opp etter hvert. Blir bare mer og mer desverre så det ut som det blir en sa denne gangen. Hadde en ma i september i fjor. Hatt lite symptomer og derfor lite tro på dette svangerskapet. Snakket med legevakt i går om å få komme inn og se, noe som selvsagt ikke lot seg gjøre. Har legetime på fredag, skulle da finne ut hvor langt jeg var på vei. Nå blir det vel for å få henvisning til ul for å se at alle rester kommer ut.
Så da blir det å satse på 19 baby her.

Kommer nok til å følge med dere til jeg får dette bekreftet, men orker nok ikke delta mye i snakkingen [emoji4]
Lykke til videre alle sammen! Måtte alle få friske og flotte barn til termin [emoji4][emoji813]️

:Heartred Så utrolig leit å høre. God klem til deg.

Så ufattelig leit :(
Skjønner godt du ikke vil delta i snakkingen.. jeg håper du snart får spiren du ønsker deg kjære deg

Så trist å høre. Krysser fingrene for at spiren sitter neste gang❤

Tenker jeg får melde.meg ut av også denne terminklubben. Har blødd i seks dager nå. Først ganske lite. Har tatt seg opp etter hvert. Blir bare mer og mer desverre så det ut som det blir en sa denne gangen. Hadde en ma i september i fjor. Hatt lite symptomer og derfor lite tro på dette svangerskapet. Snakket med legevakt i går om å få komme inn og se, noe som selvsagt ikke lot seg gjøre. Har legetime på fredag, skulle da finne ut hvor langt jeg var på vei. Nå blir det vel for å få henvisning til ul for å se at alle rester kommer ut.

Kommer nok til å følge med dere til jeg får dette bekreftet, men orker nok ikke delta mye i snakkingen [emoji4]
Lykke til videre alle sammen! Måtte alle få friske og flotte barn til termin [emoji4][emoji813]️

Så trist å lese <3 Tenker på deg.

Huff så leit å høre! [emoji177]

Så leit, god klem ❤️

Så leit å høre! Sender deg mange klemmer!

Uff, det er jeg veldig lei meg for å høre[emoji22] Nå fikk jeg utrolig vondt av deg[emoji174] Sender deg mange varme bamseklemmer[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

Takk takk snille dere. Kommer nok sterkere tilbake [emoji4]

Så utrolig trist å lese. Får vondt av at du må oppleve å miste igjen. Livet er urettferdig. Snakker av erfaring. [emoji22]

Takk for klemmer. Ja livet er urettferdig inniblant. Er merkelig flat i følelsene denne gangen. Sikkert fordi jeg ikke har villet knytte meg for mye til dette i magen. Venter på telefon fra fastlegen nå på veien videre. Håper jeg blir henvist til utskrapning så jeg slipper å gå å blø i flere uker. Ikke kommet rester ennå. Kun koagler. Så er en del igjen inni der.

Back
Topp