Melder meg ut

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Testene blir ikke sterkere og jeg har begynt å blø desverre. Så melder meg ut herfra. Masse lykke til til dere andre<3
 
Nei og nei!!! Og du som hadde prøvd så lenge...... :-( Sender deg en klem!
Takk for klemmen:) Huff ja tre år er lenge, dette er andre gangen jeg mister på rad da. Ble gravid på siste prøverør men mistet da også. Noe stemmer ikke her.... Så legen å kreve mer utredning på mandag :/
 
Takk for klemmen:) Huff ja tre år er lenge, dette er andre gangen jeg mister på rad da. Ble gravid på siste prøverør men mistet da også. Noe stemmer ikke her.... Så legen å kreve mer utredning på mandag :/
Det skulle ikke være lov altså... Ja, sikkert lurt med mer utredning da! Men så leit og trist uansett... :-(
 
Å nei, så trist :( håper du får gode svar hos legen og at det snart blir din tur! Sender varme klemmer
 
Tusen takk for støttende ord:) ønsker dere masse lykke til:)
 
Testene blir ikke sterkere og jeg har begynt å blø desverre. Så melder meg ut herfra. Masse lykke til til dere andre<3
Det var veldig synd, håper det fort vil klaffe hos deg neste gang:Heartred
Jeg klamrer selv til ett håp her etter en tidlig sa forrige mnd og småblødninger nå.
God klem og masse lykke til neste gang:Heartred
 
Tusen takk alle:) akkurat nå er kamelen hard å svelge, men må jo bare gå all inn neste pp og håpe på det beste:)
 
Back
Topp