vilblimamma87
Forelsket i forumet
Testene blir ikke sterkere og jeg har begynt å blø desverre. Så melder meg ut herfra. Masse lykke til til dere andre<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for klemmen Huff ja tre år er lenge, dette er andre gangen jeg mister på rad da. Ble gravid på siste prøverør men mistet da også. Noe stemmer ikke her.... Så legen å kreve mer utredning på mandag :/Nei og nei!!! Og du som hadde prøvd så lenge...... :-( Sender deg en klem!
Det skulle ikke være lov altså... Ja, sikkert lurt med mer utredning da! Men så leit og trist uansett... :-(Takk for klemmen Huff ja tre år er lenge, dette er andre gangen jeg mister på rad da. Ble gravid på siste prøverør men mistet da også. Noe stemmer ikke her.... Så legen å kreve mer utredning på mandag :/
Det var veldig synd, håper det fort vil klaffe hos deg neste gangTestene blir ikke sterkere og jeg har begynt å blø desverre. Så melder meg ut herfra. Masse lykke til til dere andre<3
Jeg mistet i begynnelsen av måneden. Er gravid igjen nå. Krysser fingrene for at du er like heldig [emoji8]Tusen takk alle akkurat nå er kamelen hard å svelge, men må jo bare gå all inn neste pp og håpe på det beste