Melder meg ut :(

Bina

Pine Bina
VIP
fikk en uke som gravid og så virkelig frem til å bli 2 barnsmor. . er vel rein flaks at jeg i det hele tatt har fått en:)
Lykke til videre med graviditeten :)
håper jeg kommer inn på et nytt terminforum etterhvert :)

fikk en uke som gravid og så virkelig frem til å bli 2 barnsmor. . er vel rein flaks at jeg i det hele tatt har fått en:)
Masse lykke til videre med prøvingen! Håper det snart er din tur, og at du får tettere og bedre oppfølging! Stor klem :)

Sender stor klem!!!! Plutselig er du gravid igjen vettu :)
(men si til legen din at du vil ha resept på crinone, så du har til neste gang du tester positivt!)

åh..får så vondt. ønsker deg alt hell i fremtiden!!!!!

ååå kjæreste Bina :( Så trist at den slapp taket.. :(
Men står ved det jeg sier; Si at du vil ha medisinen med en gang, slik at du kan ta den fra første dag positiv test! :) :) Heier på deg og skal følge deg videre på FS :) :)
Stor klem =)

Avbestilte timen. Så skal kreve utredning etter ferien

Stor klem til deg <3 Håper det snart klaffer igjen for dere <3

Avbestilte timen. Så skal kreve utredning etter ferien
Huff så utrolig kjedelig:( håper du kommer deg inn på nytt terminforum veldig snart og blir der leeeenge, lykke til videre:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Sā trist :( lykke til videre :)

Så trist :/ Håper du raskt kommer inn i et nytt forum! Var kjekt å ha deg her på gruppen :)

Det var vondt å lese. Sender deg mange klemmer!! Håper du får en pos test snart igjen og god hjelp fra legen din. Ønsker deg alt godt. Klem

Å næi, så trist:(
Håper det blir din tur igjen snart, og at du får en frisk baby ut av det<3
Senderengodklem

Back
Topp