Melder meg ut...

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Da har jeg vært på ny UL igjen.. De fant ikke noe hjerte denne gangen heller, så da er det bare å vente på TR og prøve på nytt. Håper jeg slipper å vente for lenge på at kroppen skal ordne opp selv... :crybaby2 :sad015 :(

Lykke til damer!

Off så trist... :( Kan eg spørr kor langt du va på vei?? Jeg ska te legen idag å kjenne eg grue mg...
Men kan eg spørr om du kjente noe av at d kje va liv?? Tenkte på smerter/blødning??
Lykke til videre :) Klem

Uff, så trist å høre :( Masse lykke til videre og håper ting ordner seg for deg snart!!!

Skulle i dag vært 8+5, men det har nok dessverre gått galt ca uke 7. Har hatt noen småblødninger, men ikke noe smerter eller sånt. Småblødninger kan jo være fullstendig normalt. Fortsatt hormonell, ømme bryst, føler meg gravid. Så det er ikke lett å si. Det var vel ikke meningen det skulle bli denne gang.

Så trist :( lykke til videre med prøvinga

Utrolig trist Plexy :( kjenner følelsen du sitter med, det er skikkelig tungt. Ønsker deg masse lykke til med nye forsøk og håper spiren holder seg på plass i 9 mnd neste gang

Huff neii :(

Uff så trist :( :( :(

Uff, eg fikk frysningar på kroppen av å lese dette! God klem til deg!! Håper det går fort på ny!

Sniker litt og sender deg en klem . Skjedde samme med meg .
Bare små blødninger og ingen smerter . Etter to uker viste den tredje ultralyder at hjertet hadde sluttet å slå :( håper vi møtes på et nytt forum snart :)

Så leit! Håper jeg snart ser deg igjen på et annet terminforum!

Trist dette! Håpar du snart er gravid igjen!

Back
Topp