• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Melder meg ut :(

Snuppeluppe

Gift med forumet
Melder meg ut.... Fikk svaret på den første hcg prøven i dag, og den viser at jeg ikke lenger er gravid.. Så legen mente jeg er i ferd med å abortere ( ikke begynt å blø enda)

Håper å komme sterkere tilbake, så jeg kan flytte inn i juni 2012 eller juli 2012 :)

Tusen takk for støtten alle flotte jenter, og lykke til med svangerskapene til dere alle!
Nyt tiden dere går gravide :)

Klem fra snuppeluppe :)

lykke til videre :) og som jeg skreiv i en annen tråd til deg, så bør du klage på ul-mannen som du var til

Så trist at du ikke kommer til å være her med ossemoticon Men lykke til med neste pp

Uff,det var leit! Sender mange gode klemmer og ønsker deg lykke til videre!!

Det var trist.   Masse lykke til videre.. 

Så trist da :( Masse lykke til videre med prøvingen, krysser fingrene for at en ny spire klorer seg fast igjen snart 

*Lollo* skrev:
Så trist da :( Masse lykke til videre med prøvingen, krysser fingrene for at en ny spire klorer seg fast igjen snart 

trist å høre :( Håper kroppen snart ordner opp, så dere er klare for ny prøving! Mange klemmer til deg :)

Huff, det var leit å høre! :( Masse lykke til videre. Krysser fingrene for en liten spire kommer snart :)

Huff  det er ikke lett. har mistet 2 ganger selv og føler med deg. Krysser fingrene for at du blir gravid igjen snarlig! Klem

Det var trist... :-( Lykke til med videre prøving!

Back
Topp