melder meg ut her

addi

Forumet er livet
men bare for noen dager![;)] Tror nok at jeg ikke få mye tid til pc i de neste dager framover. Lørdag gifter vi oss og selv om alt er bra organisert og vi er rolig og gleder oss, så har jeg nok ikke noe tid for å sitte på data.
I dag ankommer begge forlovere og kokken våres, som er en godt venn av oss. Fra torsdagen av starter vi med forberedelser i  festlokalet og torsdag og fredag ankommer alle tilreisende gjester. Lørdag blir det da alvor og vi gleder oss veldig til bryllupet.
Så jeg kommer nok tilbake neste uke[:)]

Oyoy så spennende[:D] Masse masse lykke til med brullypet, de beste ønsker til dere[:)] Og ikke minst, gratulerer så mye[:D] Håper du får en aldeles strålende dag på lørdag[:)][:)]

Gratulerer så mye [:)], og lykke til med den store begivenheten. Skjønner godt at det kan bli litt lite tid til BV nå ja [:)]

Gratulerer så mye og nyt hvert øyeblikk den store dagen..... det blir liksom aldri det samme å gå i andres bryllup igjen... [:D] I hvert bryllup jeg har vært i etter mitt eget så har både jeg og mannen blitt så nostalgiske [:D]

LYKKE TIL!!!! [;)]

åå masse lykke til:)

oi, så utrlog spennende[:D] kjempe masse lykke til, og Gratulerer så mye[:D] ønsker deg alt godt[:D][:)]

Masse, masse lykke til!!!

Og bilder er PÅKREVD!!!!! [:D]

Herregud, for en overskrift da! haha, ble jo liivredd her!

Men godt det ikke var verre!! [:D]

Lykke til på lørdag, nyt dagen!! Og jeg håper du legger ut bilder? [:)]

nei nei, alt bra med meg og den lille i magen!
Og ikke noe stress her heller, alt er organisert og på plass. Så jeg gleder meg til alt som skjer nå her.
Så jeg kommer med update og bilderas neste uke[:)]

Må ikke skremme oss sånn[:o] Men så utrolig herlig med bryllup[:)]
Gratulerer så mye! Lykke til med den store dagen[:)]

Åh, så kjekt :D Lykke til på lørdag :D Håper det blir en strålende og uforglemmelig dag :D

ORIGINAL: thessa88

oi, så utrlog spennende[:D] kjempe masse lykke til, og Gratulerer så mye[:D] ønsker deg alt godt[:D][:)]

Skremte meg litt også ja.. Masse gratulerer med det forestående bryllupet og kos dere masse!!

Masse lykke til[:D]

Back
Topp