Melder meg inn

Hu mor

Flørter med forumet
Hei, tenkte det var på tide å melde meg inn her i "oktoberklubben". Jeg har termin 18. okt eventuelt 21. (menstermin) eller 13. (forrige UL i uke 11) Hehe, gleder meg til UL på torsdag, skal bli greit å ha èn dato å forholde seg til[;)]

Har stort sett vært i veldig fin form, og nå den siste tiden merker jeg ingenting til graviditeten, så venter utålmodig på å kjenne liv!!

Ellers er jeg 28 år og fra Vestfold. Skal flytte til Hedmark i august, så dere skal ikke se bort i fra at det kommer en kontaktannonse etter hvert[;)] 

Hei og hopp!

Hmm, ser at tickeren min er feil. Jeg regner at jeg er 18 uker i morra, men trur ikke jeg gidder å gjøre noe med det før je ghar vært på UL nei[;)] 

ORIGINAL: Hu mor

Hmm, ser at tickeren min er feil. Jeg regner at jeg er 18 uker i morra, men trur ikke jeg gidder å gjøre noe med det før je ghar vært på UL nei[;)] 

Velkommen!!! Det er jamen mange nye i oktoberklubben i dag!! Artig Tror disse tickerene er veiledende[:D] Min viser feil den også, men jeg har lagt inn riktig termin...

Velkommen hit!![:D]

velkommen[:D] til oss :)

Hei, og takk for alle velkomster[:)]

På torsdag var jeg på UL da, det var kjempegøy[:D] Grua meg før bilde kom på skjermen, og turte nesten ikke se på skjermen. Men så så jeg noe bevegde seg og konsentrasjonen var på topp[;)] Så hodet først, for han lå med hodet opp, utrolig kult å se. Tenkte; så perfekt det ser ut, hehe. Alt ser ut til å være veldig riktig og bra satt sammen, så nå tør jeg glede meg over å være gravid igjen[:)] Og det ser ut til at det blir en gutt visst. Hun kunne ikke se det med en gang, men mens hun kikket etter noe annet, dukket plutselig en liten tut opp[;)] Vet det ikke er 100% sikkert for det, men artig tanke allikevel, mye greiere å si han i stedet for det..

Det som var litt kjedelig var at termin ble satt litt senere da.. Akkurat ei uke etter det jeg har regna, men men da har jeg hvertfall bare en dato og forholde meg til, bedre det, hehe.

Nå må jeg få laget meg ny ticker, hej då[:)]

Grattis[:D]

Back
Topp