melder meg inn

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Hei

jeg kommer fra sogn og fjordane :)

Har en gutt som blir 3 år i Februar og ei jente som blir 7 nå i Desember

Så dette blir nr 3 :)

det var ikke planlagt og kom som ett lite sjokk når jeg tok testen men vi tar det med godt mot og vi gleder oss.

Litt usikker på termin siden jeg har ganske uregelmessig mens så jeg skal på tidlig UL om 9 dager så det blir veldig spennende..
____________________________________________________

Hvilke syptomer har dere?

her er det kvalme ved matlaging etter jeg har spist

og nå de siste dagene har jeg sinnsykt vondt i korsryggen og nedover i venstre benet..
flere som har hatt det?
 
Gratulerer så mye, så koselig med en liten overraskelse! :)

Har ikke sånn alt for mye symptomer enda. I begynnelsen rundt ikm hadde jeg en del menssmerter, også nedover høyre benet.

I dag er jeg skikkelig sliten og helt fjern, pluss litt uvel.
 
Gratulerer :D

Halsbrann kommer fort og jeg blir fort sliten i korsryggen. Ellers lite symptomer :)
 
Hei! Melder meg også inn, men blir forvirra av dette uke tellinga? Noen som er litt bedre enn meg? :p Noen steder står det at jeg er i uke 4+ et eller annet, mens andre steder er jeg i uke 5? Første dag siste mens var 4.oktober....
 
Velkommen :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer så mye og velkommen inn hit til oss! :-D
 
Hei! Melder meg også inn, men blir forvirra av dette uke tellinga? Noen som er litt bedre enn meg? :p Noen steder står det at jeg er i uke 4+ et eller annet, mens andre steder er jeg i uke 5? Første dag siste mens var 4.oktober....

Gratulerer :)

Det kalles vel at du er i uke 5 når du er 4+ et eller annet? Bruk en terminkalkulator? Da kan du også legge inn hvor lang syklus du har :)
 
Gratulerer og velkommen inn hit :)

Jeg venter også tredjemann og som hos deg kom det som en overraskelse! Blir spennende da :)

Kjenner på litt ømme bryster, usigelig trøtt, fryser hele tiden og så orker jeg ikke kaffe. 5+3 i dag.
 
Hei! Melder meg også inn, men blir forvirra av dette uke tellinga? Noen som er litt bedre enn meg? :p Noen steder står det at jeg er i uke 4+ et eller annet, mens andre steder er jeg i uke 5? Første dag siste mens var 4.oktober....

Gratulerer :)
 
Back
Topp