Melder meg inn her til dere :-)

Lollipop95

Betatt av forumet
Melder meg inn her til dere, har/ hadde egentlig termin 21 februar 2018. Vannet bestemte seg for og gå allerede i uke 22, heldigvis så greide den lille og ta vare på litt av det som ble produsert og han hadde det etter forholdene fint i magen.

I uke 24 fikk jeg en stor blødning og ble innlagt på kk i 2 døgn til den var gitt seg. Fikk også full dose lungemodning mens jeg var innlagt. De fant aldri ut då hvorfor jeg blødde.

Vår oppom sykehuset 2 ganger ukentlig for og ta blodprøve og 1 gang i uken for og ta ultralyd.

Kvelden 15 november hadde jeg hatt litt murringer, ikke verre enn de jeg hadde under blødningen. Våknet natt til 16 av en del smerter, trodde det kun var luft i magen siden det ga seg etter 2 timer.

Sovnet og våknet 4 timer seinere av andre smerter, akkuratt som om noe ville ut. Ringte til sykehuset som sendte ambulanse, da ambulansen kom hadde jeg ikke lengre disse smertene. De bestemte seg da for og ikke kjøre blått til sykehuset. Halvveis på veien kom de igjen og de bestemte for og kjøre blålys resten av veien.

3 minutt etter ankomst på sykehuset kom vår lille skjønne gutt til verden i uke 26 med sine små 850g.
Vår en sjokkert jordmor og ambulansesjåfør som sto i rommet like sjokkert begge to og ikke minst lettet over at vi rakk det i tide.

Vår lille sjarmør er nå straks 3 uker og overrasker alle med framgangen sin og ikke minst hvor god helse han har selv om vannet gikk 1 måned før fødtsel ❤
 
Velkommen til oss!:smiley-angelic003
Gratulerer så masse med den lille!:Heartred Godt å høre at alt går bra!
 
Oi det var en sterk liten kar! :happy: Godt at alt gikk så godt! Gratulerer å mye, og velkommen til oss :Heartblue
 
Wow, det var heftige greier! Gratulerer så mye, og velkommen til oss!
 
Gratulerer så mye, og velkommen hit :)
 
Gratulerer med det lille mirakelet og velkommen til novembergruppen! [emoji173]️
 
Gratulerer med den bittelille. Det må ha vært skremmende, men godt når det ordner seg.
Lykke til:Heartred
 
Tusen takk for alle gratulasjonene ❤ blir lange uker på sykehuset, blir ikke skrevet ut før februar/mars. Men ser fram til vi endelig kan komme oss hjem og faktisk starte familielivet 100%. Storebror på 15 månder forstår ikke så mye stakkars, så blir rart når han endelig skal få treffe lillebror ❤
 
Gratulerer med den lille! Fantastisk at det går så bra! :)
 
Gratulerer så mye[emoji173]️ Og velkommen hit[emoji4]
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Gratulerer så mye :) Hvordan går det med dere?
 
Back
Topp