Melder meg inn her jeg.

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Hei alle sammen, det ser ut til at jeg kan melde meg inn her :)
Jeg og min kjære har prøvd siden august, og i går fikk jeg en følelse om at jeg burde ta en test.
Tok testen på ettermiddagen som viste svaaaaak positiv, ventet med å si noe til min kjære tilfelle det var en falsk test, tok en på nytt i dag morges som fortsatt var svak, men sterkere enn i går.
Viste frem til kommende far og sa at nå blir det forandringer i planene :P

Han er meget glad, jeg klarer ikke helt å tro på det enda.
Til nå tenker jeg på alt jeg ikke kan spise lenger :( men det er nok en måte å beskytte meg selv, tilfelle det skal gå galt.
Men glad er jeg jo også, tør bare ikke helt slippe jubelen løs.

Symptomer jeg har hatt før pos test var dilla på chilli nøtter, har gått alt for mange poser med dette og det er noe jeg ikke har likt før, siste uken har jeg spist på meg halsbrann hver dag (graviditeten eller nøttene sin feil :P ) hunden lukter ille, og hard/løs mage..
Hadde en kveld med skikkelig kvalme men det har heldigvis vært det, enn så lenge..

Mannen har to barn fra før, en jente på 10 og en gutt på 7, vi har barna 50% av tiden og det er noen flotte barn..:Heartbigred

Gratulerer og velkommen

Gratulerer og velkommen hit! :)
Tusen takk :)
Veldig spennende dette her, har mye å sette meg inn i på kort tid.
Når kontakter man lege feks?
Og hva må jeg ikke spise?
Hva med pinnekjøttet på julaften?
Er så mange sånne små spm akkurat nå :P

Tusen takk :)
Veldig spennende dette her, har mye å sette meg inn i på kort tid.
Når kontakter man lege feks?
Og hva må jeg ikke spise?
Hva med pinnekjøttet på julaften?
Er så mange sånne små spm akkurat nå :P
Ja, det er veldig spennende! :) er også førstegangs gravid! :) jeg har allerede vært til legen en gang, samt fått time til svangerskapskontroll i uke 12. Tror du kan ringe når du føler for det egentlig å høre hva de sier! :)
Å som jeg har forstått det så skal vi holde oss unna all rå mat å og upasturerte(?) oster osv! :) står mye om det på nettet! ;) håper virkelig vi kan spise pinnekjøtt! :O regner med det siden det er varmebehandlet! ;)

Gratulerer og velkommen :D

Tusen takk alle sammen.. Måtte jo ta en test til jeg (har bare sånn 40 tester liggende :P ) og den var bra positiv den også selv på utvannet urin, fortsatt svak men streken seg man fint..
Mannen kom hjem med blomster til meg :flower forklarte ungene at jeg fortjente en blomst siden jeg ikke fikk lørdagsgodt på jobben ;)
Gleder meg til å fortelle ungene om frøet etter hvert, vet at begge to har ønsket seg søsken lenge så det blir nok glede :D

Back
Topp