Melder meg forsiktig inn her

Jeg har ifølge egne beregninger termin 29 mars, men jeg regner med at det kan flytte seg, så jeg blir med her og jeg :D
 
Det går bra skal du se! De aller fleste arbeidsgivere er veldig greie på det. Jeg ble gravid da min eldste var 8 mnd, så hvis din er 9mnd nå så blir det vel 17/18mnd mellom dine?
Ja selvfølgelig blir det ikke 10 mnd men ja 18 mnd Det går nok greit, bare bekymringene som kommer rasende på! Mannen tar det med slående ro
 
Ja selvfølgelig blir det ikke 10 mnd men ja 18 mnd Det går nok greit, bare bekymringene som kommer rasende på! Mannen tar det med slående ro
Jeg skjønner det godt! Jeg bekymrer meg jeg også selv om det blir 2,5 år mellom nå, for 3 barn er mer enn 2 så det er ukjent :hilarious: Men vi klarer jo mer enn vi selv tror som oftest!
 
Melder meg også forsiktig inn her :HeartpinkHatt to MA på rad, begge i 9+0, så blir noen lange og nervepirrende uker fremover :arghh:
Hvis det er til noen trøst så har jeg ei venninne som opplevde det samme, hun er nå kommet til uke 25/26 og har en frisk og sprellende liten baby inni magen :Heartred Jeg har selv en MA bak meg, det er grusomt å gå å vente på å vite om det er liv.
 
Jeg melder meg også inn her sammen med dere! Har som flere av dere sier hatt en MA i uke 16, for 3 år siden og vi fikk ikke til å prøve igjen etterpå. Så føler meg også ganske nervøs dette svangerskapet, men skal virkeligprøve å ha trua! . Har termin 1 til 3april basert på ulike apper.

Noen som har tips til hvordan holde seg positiv?
 
Jeg melder meg også inn her sammen med dere! Har som flere av dere sier hatt en MA i uke 16, for 3 år siden og vi fikk ikke til å prøve igjen etterpå. Så føler meg også ganske nervøs dette svangerskapet, men skal virkeligprøve å ha trua! . Har termin 1 til 3april basert på ulike apper.

Noen som har tips til hvordan holde seg positiv?
Jeg snakket litt med fastlegen min, som sa noe som hjelp litt (for meg hvertfall). Det er at om jeg klarer, så tenke at jeg ikke får gjort noe som helst for at det skal gå bra eller dårlig, og vice versa - om det går galt, så er det ikke min skyld.

Og så prøver jeg å heller glede meg til det kanskje kommer en liten en i april neste år. For jeg vet at jeg blir lei meg og skuffa uansett om det går dårlig - så heller bare akseptere det om det skjer, og så glede meg over at jeg faktisk ER blitt gravid igjen. :)
 
Jeg snakket litt med fastlegen min, som sa noe som hjelp litt (for meg hvertfall). Det er at om jeg klarer, så tenke at jeg ikke får gjort noe som helst for at det skal gå bra eller dårlig, og vice versa - om det går galt, så er det ikke min skyld.

Og så prøver jeg å heller glede meg til det kanskje kommer en liten en i april neste år. For jeg vet at jeg blir lei meg og skuffa uansett om det går dårlig - så heller bare akseptere det om det skjer, og så glede meg over at jeg faktisk ER blitt gravid igjen. :)
Ja det er jo veldig sant! Takk Er jo så utrolig herlig når man får til å glede seg!
 
Back
Topp