Melde meg inn her?

Sommerblomsten

Forelsket i forumet
Jeg testet positivt for ca en uke siden. Var egentlig ikke planlagt at jeg skulle bli gravid igjen så fort etter siste MA (23.juni), men det slo visst til likevel[:)]
Melder meg forsiktig inn her foreløpig men vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å bli den første tiden. Har vært nødt til å melde meg ut at 3 terminforumer tidligere og det var vært like kjipt hver gang. Så håper jeg kan bli her inne leeeenge[:)]
Foreløpig termin er 8. mai, er 4+4 i dag så dette er ganske ferskt ennå[:)]
Ønsker alle dere som har testet positivt masse lykke til og kos dere og nyt dagene[:)]

Gratulerer så mye med spiren og krysser fingrene for at du blir på maiforumet! [:)]

gratulerer så masse[:D] har også termin den 8 mai[:)] krysser fingrene for at denne gangen går det bra....

Takk takk alle sammen[:)] Legen har søkt meg til gynekolog og da får jeg vite om jeg kanskje kan ta noe medisin som kan hjelpe meg å holde på spiren. Kjenner at jeg nesten er hysterisk og er villig til å gjøre hva det skal være for at det skal gå denne gangen. Orker ikke gå gjennom det engang til.

Gratulerer så masse[:D]
Håper spiren borrer seg fast og blir der i 9 mnd [:D][;)]
Ser du har hatt mange SA/MA[:(]
Du fortjener virkelig en spire som sitter.
Håper du får verdens beste oppfølging[:D]

Hei.

Gratulerer med en ny spire i magen. Jeg har også mistet 3 ganger siste året som du. Jeg har fått medisiner (crinone progesteron + albyl-e blodfortynnende) som jeg startet opp med da jeg fikk positiv test. Skal ta noe mere også. Er under et opplegg nå med ul ukentlig og greier. Skal første gangen til torsdag. Fikk utredning etter 3. gangen.

Har du noen barn fra før av?

Skjønner at du vil ta det litt rolig sånn i starten. Er første gang jeg har meldt meg inn i et terminforum, men allikevel så er jeg ikke helt overbevist enda om at jeg er en av de som virkelig får baby i mai... [&:]

Men jeg krysser fingrene for deg, meg og alle andre som er i samme situasjon. For det må jo snu en gang og hellet komme til oss også. [:)]

TVI TVI [;)]...gjelder for oss alle. Ingenting skal tas forgitt!
Det er jo tross alt et lite mirakel som skjer hver gang...Så vi får krysse fingrene for at det blir mange små søte babyer ut av dette.

[:)]

Gratulerer så mye og velkommen hit[:D] Håper spiren klorer seg fast og at du blir her lenge[:)]

Gratulerer!
Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast denne gangen!!

ORIGINAL: murreliten

Gratulerer så mye med spiren og krysser fingrene for at du blir på maiforumet! [:)]

Signerer denne! [;)] Velkommen hit[:D]

Back
Topp