melanotan

MtBoT

Elsker forumet
Noen som bruker dette? Eller har brukt?

De der sprøytene som gjør deg brun??[8|]

De føflekkene skal visstnok gå over etterhvert, og er bare en bivirkning.... [8D]
Men jeg hadde aldri turt å prøve selv.... Jeg trives som kritt-hvit [:D][:D]

Disse sprøytene ble i utgangs punktet laget for å forebygge visse typer hudkreft.
MEN det viser seg at de kan trigge til andre typer hudkreft alikevel.
Har bekjente som ble jevnt og fint brune, og har hatt de som har blitt mega skjoldete.
Hvis man har fregner eller pigmentering fra før av så vil disse bli værre.
Man skal være forsiktig med ting man ikke vet langtids bivirkninger på

Ei venninne av meg gikk på det...herregud hun så jo ut som en smurf+mange føflekker i ansiktet...huff nei er noe dritt[:'(][:)]

Dette er vel ikke til salgs i Norge ikke sant? 

At noen tar noe man ikke aner bivirkningene av og som ikke selges lovlig i Norge skjønner jeg ikke.

Satt på spissen hva om man får et barn etterpå, som kommer ut med 3 armer og 1 ben... Man aaaaner jo ikke!

Jeg vet om flere som har tatt d og de som har fått fæle bivirkninger ha tatt feil dosering. Derfor lurer jeg på doseringen...hvor mye pr gang?

?

ORIGINAL: ¤Toadette med spire¤

har brukt [:)]

knall fin farge!

de som ikkje får fin farge osv osv, har tydeligvis ikkje fått nok info om produktet og dosering

samme her!=)

Spurte ikke etter meningene, men dosering [;)]

ORIGINAL: Bdancer

ORIGINAL: MtBoT

Spurte ikke etter meningene, men dosering [;)]

bv er ikke fagfolk - spør legen![:)]

så lenge jeg får rett dosering så bryr jeg meg ikke hvem som svarer..regner jo med folk har erfaring..

du får google det så finner du iallefall et svar

her oppe er det i alle fall MANGE som bruker det..  har svigersøster, veninner osv som alle har prøvd.. har ikke gjort det selv enda[8D] føler ikke store behovet for å sette sprøyter i meg selv enda[8D]

MEN det er kommer helt ann på hvor mange doseringer du tar..  en av de tokk vel 10 eller 12.. og ser nå ut som sjokolade.. ufyselig stygt spør du meg!! ser utrolig unaturlig ut..

men en av min beste veninne derimot, har tatt veldig få kitt, med sol.. og har en fin og "NATURLIG" brunfarge.. ser ikke så ille ut[8D]

men har derrimot hørt om folk og sett de med bivirkninger av dette,  en fikk i alle fall slike store byller.. eller sår på kroppe.. og flere har fått blåe lepper[8D] Mange får kvit flekker på kroppen, og ser jo nesten litt skabbete ut..

men som med alt annet.. dette må taes med måte tror jeg [&:]

Jajaj nå har jeg iallefall tatt [8D] så får vi se hehe

ORIGINAL: ¤Toadette med spire¤

ORIGINAL: TheusOgLilleFrø

har en bestevenninne som brukte type 2. rett etter fødsel, endte med så mye hårtap at hun måtte slutte[&:]

sikker på det ikkje var i forbindelse med fødsel og amming?

tror nok heller d må ha vært d ja [;)]

Back
Topp