Mei tai

MittGull

Glad i forumet
Er det noen som har erfaring med mei tai bæreselene???

Er det dumt å kjøpe mei tai nå, når de er blitt så store? [8|]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ORIGINAL: Mirus

Har ikke sjans til å ha Mikkel i vår nå isåfall![8|]

Har du mei tai, Maria? [8|]

Er det mulig å leie den en uke tro? [8|] Tenkte det var fint å ha noe å bære henne i, når vi skal på ferie om vi er et sted der det ikke passer å gå med vogn...

Vet ikke... men har sett/fler som har d, og bruker d... Så vurderer å kjøpe en.. Vi har baby bjørn, men begynner å syns ho e for stor for den. pga, at det e tungt å bære ho i den.. Men mei tai e jo mye mer behagelig... Har prøvd den på.. og syns den virka veldig bra...

ORIGINAL: *Cicci*

Vet ikke... men har sett/fler som har d, og bruker d... Så vurderer å kjøpe en.. Vi har baby bjørn, men begynner å syns ho e for stor for den. pga, at det e tungt å bære ho i den.. Men mei tai e jo mye mer behagelig... Har prøvd den på.. og syns den virka veldig bra...

Hmm, har også Baby Bjørn. Lillemor er for tung for den nå. [:)]

Er det mulig å leie den en uke tro? [8|] Tenkte det var fint å ha noe å bære henne i, når vi skal på ferie om vi er et sted der det ikke passer å gå med vogn...

Jepp selvfølgelig[:D]

Supert!!! [:D] Er siste uka i juni. Blir så voldsomt å ta med seg bæremeisen liksom. [8D] Er det dyr leie tro?

Jepp selvfølgelig[:D]

Supert!!! [:D] Er siste uka i juni. Blir så voldsomt å ta med seg bæremeisen liksom. [8D] Er det dyr leie tro?

1000 lapp om dagen ca[8D] Neida du skal få leie den aldeles gratis...[:D]

Da tror jeg heller at jeg kjøper meg en ny en! [:-] Neida, hehe. Må vel kjøpe med litt M&M da sikkert! [:D]

Takk takk! [:D] Er ingen bråhast med det enda da.[;)]

Jeg har en til MO. Brukte den mye i sommer/høst. Nå som jeg skal ha han på ryggen så får jeg det ikke helt til. Tror jeg må besøke noen som kan det.
Han liker å sitte oppi der og jeg synes det er flott å bære! Skal nok finne ut av det [:D]

Jeg brukte det en del da lillemann var "liten". Nå er det lenge siden jeg har brukt den.
Kanskje på tide å prøve den igjen - istedenfor å kjøpe bæremeis!

Jeg bruker mei tai mye på lillegutt :) Og av og til patapum når det blir mye av og på... Syns ikke han er for stor enda, men kommer kanskje litt ann på mei taien også? Ingen ekspert med andre ord...

Back
Topp