Mei tai

*Tuva og Jenny*

Elsker forumet
Vurder altså å kjøpe meg det, men i den forbindelse lurer jeg på noe [8D]

Hvorfor kjøpte du det? Og hvilken type kjøpte du? Og er du fornøyd?  [:)][:)]

Hvorfor: Vi har brukt elastisk bæresjal, han kjempetrives i det, men alle sier at han snart er for tung for elastisk, så derfor ville vi ha mei tai.

Hvor: Har dessverre ikke kjøpt, jeg fikk mamman min til å sy til oss etter oppskriften på tettinntil.

Vi er kjempefornøyd.[:)] Felix elsker å bli bært rundt, han er kjempenyskjerrig og liker utsikten fra bæretøy. Jeg synes den er veldig god å bære i, men kanskje ikke like god som det elastiske sjalet. Jeg har brukt babybjørn en del tidligere når jeg har passet andre sine unger, og i forhold til den er mei tai en utrolig forbedring.

Har hatt både elastisk sjal, meitai og babybjørn fra hun ble føst. Første tiden brukte jeg sjalet mest, ettersom jeg syntes hun satt best der. Nå i det siste har meitaien blitt tatt mer og mer i bruk. Jeg fikk den sydd fra www.goklompen.no. Er veldig fornøyd! Har i lilla marimekko-stoff med matchende boogeyboots og lue til:)

Hos http://lotusbarn.no/butikk/ kjøpte jeg min første meitai, en Kozy med 1.80 lange stropper.
Helt utrolig nydelig å bære med.

Nå er det noe underbart på vei i posten til meg en eye2eye meitai custum made[8D]
Har en god følelse på at den er mer komfortabel enn de fleste meitaier.

Mine tidligere meitai favoritter er.. Kozy, go'klumpen, mamsemums og sjaltai fra filijokus.

Kjøp en meitai du faller for i farge og mønster[;)]
For så lenge du kjøper fra seriøse forhandlere (ikke hjemmesydde uten at du stoler på vedkommende) så er du trygg på at meitaien er god. Det finnes babystørrelser og toddlerstørrelser, men med blandt annet kozy eller freehand kan du bære lenge fra nyfødt og oppover.

Har en toddler mei tai, som jeg kjøpte til førstemann, kan brukes fra 18 mnder....begynte å bruke den når han var 8 mnder...
Har bestilt meg en mindre mei tai, med lue og matchenede sokker til.....

Back
Topp