megler honorar

lille nuppa

Gift med forumet
hvor mye prosent provisjon betalte dere?
eller hadde dere fastpris?

[:)]

ingen som vet hva som er vanlig megler honorar?

da vi solgte for noen år siden hadde meglerkontoret det slik at man kunne velge, men summen skulle ikke overskride 75.000 mener jeg????? kan være jeg tar helt feil altså...

fastpris altså? eller prosent?

husker vi betalte 25000 i fastpris når vi solgte i oslo, men var liksom spent på hva det koster nå[:)]

tror det gjaldt uansett at 75.000 var en maxpris, at man ikke skulle kunne betale mer enn det uansett. (sikkert en type forsikring for de som skal selge at det ikke dumper DEN regningen ned i posten etterpå)

vi valgte fastpris da, da hadde de ulike sånne pakker vi kunne velge i. Kan det stemme at den ene pakken der kostet 40.000 og inkluderte mye??

ok[:)]

Det huset vi har sett på nå står det at de skal betale 3,5% av kjøpesummen + markedsføringspakke på 19900 kr, huset ligger ute til 2 mill....dyrt å selge ja[8|]

ORIGINAL: frøken plaske

Det huset vi har sett på nå står det at de skal betale 3,5% av kjøpesummen + markedsføringspakke på 19900 kr, huset ligger ute til 2 mill....dyrt å selge ja[8|]

oi 3,5 prosent det var mye

Jeg hadde fastpris på 53500, det var en leilighet på 45 kvadrat og jeg fikk 1.3 mill for den. det eneste som kom utenom i pris var takstmann.
Jeg solgte i Bergen i november 2009.

hva var fastprisen?[:)]

*dytt* [:)]

ORIGINAL: lille nuppa

hva var fastprisen?[:)]

Oi, ser at tallene ikkje kom med, den var på 53.500 kr [;)]

Back
Topp