Meg? Her inne?

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Dette var en skummel tanke må jeg innrømme. Etter to tette sa (en i uke 8 og tvillinger i uke 11+3) så var ikke planen å bli gravid enda. Jeg har blitt sammen med en ny mann og forholdet er relativt ferskt, så ett nytt barn var ikke med i planene enda. Vi har vært sammens i 4 mnd og for øyeblikket er jeg nordsjøenke, så sitter alene med tankene mine nå og en aktiv sønn på 2 år som skal underholdes selv om jeg er trøtt som bare det. Det er skremmende å tenke på at jeg er gravid igjen, når skrekken etter sist sa (som var i august) enda henger igjen. Flere som sitter med noe lignende tanker?

Dette var en skummel tanke må jeg innrømme. Etter to tette sa (en i uke 8 og tvillinger i uke 11+3) så var ikke planen å bli gravid enda. Jeg har blitt sammen med en ny mann og forholdet er relativt ferskt, så ett nytt barn var ikke med i planene enda. Vi har vært sammens i 4 mnd og for øyeblikket er jeg nordsjøenke, så sitter alene med tankene mine nå og en aktiv sønn på 2 år som skal underholdes selv om jeg er trøtt som bare det. Det er skremmende å tenke på at jeg er gravid igjen, når skrekken etter sist sa (som var i august) enda henger igjen. Flere som sitter med noe lignende tanker?
Har ikke opplevd sa, så kan ikke si at jeg vet helt hvordan d føles. Men kan tenke meg til at d er grusomt. Selv jeg som ikke har opplevd er livredd for at d skal gå galt. Jeg ønsker så sterkt at d skal gå bra, mn en del av meg sier fremdeles at d er ikke så lett.
Håper alt går bra for deg :-) velkommen og gratulerer :-)

Hei og velkommen :)

Gratulerer med positiv test <3
Jeg har blitt gravid igjen etter en dødfødsel og en SA. Jeg ventet 2 år før jeg turte å endelig prøve igjen etter min SA. Jeg er 5+4 i dag. Og jeg skjønner veldig godt hvordan du har det:)
En ting som har hjulpet meg veldig å tenke på, er at dette er et helt nytt svangerskap og en helt ny sjangse<3

Gratulerer så mye og velkommen hit :)
Skjønner hva du mener at å være gravid igjen kan være en skremmende tanke.
Vi måtte avbryte svangerskapet i uke 20 for ca 6 mnd siden, bestemte oss for at vi kunne starte og prøve igjen over påske, og satse på en 2016 baby.
Men at d skulle skje på første forsøk hadde vi ikke trodd. Så når jeg nå fant ut at jeg var gravid ble jeg først kjempeglad ( for det er jo dette jeg håpa på! ) men like etterpå ble jeg kjemperedd! - kjenner virkelig på frykten av at d skal gå galt, igjen :(

Men, vi må heller prøve å snu frykten til noe positivt! Vi er jo igrunn heldige som blir så fort og lett gravide, ikke alle er det. Så det er ingen selvfølge.

Ellers vil jeg ønske deg masse lykke til. Måtte spira klore seg fast <3

Hei og velkommen :)

Gratulerer med positiv test <3
Jeg har blitt gravid igjen etter en dødfødsel og en SA. Jeg ventet 2 år før jeg turte å endelig prøve igjen etter min SA. Jeg er 5+4 i dag. Og jeg skjønner veldig godt hvordan du har det:)
En ting som har hjulpet meg veldig å tenke på, er at dette er et helt nytt svangerskap og en helt ny sjangse<3
Kondolerer masse <3

Vi har snakket litt om å vente til han er ferdig med utdanningen sin (siste tur på sjøen som lærling, så befalsskole neste år), så tidspunktet er litt så som så. Han er den eneste av oss som har utdanning, da jeg sliter med å få lærling på begrunn av lillemann.

Men får håpe han legger til kai en dag eller to i nærmeste fremtid sånn at jeg får snakka med ham. Får håpe sporene våre klamrer seg fast! <3

Gratulerer så mye og velkommen hit :)
Skjønner hva du mener at å være gravid igjen kan være en skremmende tanke.
Vi måtte avbryte svangerskapet i uke 20 for ca 6 mnd siden, bestemte oss for at vi kunne starte og prøve igjen over påske, og satse på en 2016 baby.
Men at d skulle skje på første forsøk hadde vi ikke trodd. Så når jeg nå fant ut at jeg var gravid ble jeg først kjempeglad ( for det er jo dette jeg håpa på! ) men like etterpå ble jeg kjemperedd! - kjenner virkelig på frykten av at d skal gå galt, igjen :(

Men, vi må heller prøve å snu frykten til noe positivt! Vi er jo igrunn heldige som blir så fort og lett gravide, ikke alle er det. Så det er ingen selvfølge.

Ellers vil jeg ønske deg masse lykke til. Måtte spira klore seg fast <3
Så forferdelig å måtte avslutte ett svangerskap! :o kan ikke tenke meg hvordan det føles. Kondolerer masse! <3

Ja, vi får håpe de klamrer seg fast for harde livet og at vi slipper å miste flere ganger <3

Grattis og lykke til :)

Back
Topp