Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aislin
Tror du har temperament til tusen... Ville helst slippi å krangle med deg [8D]. Hvis jeg skulle gjetta så tipper jeg at du kan ha tendenser til å være langsint. Jeg tipper at du er litt sånn som meg, elska eller hata (oooog, jeg elsker deg, snuppelure). Skravlete. Humørspreder, antagelig utrolig artig å være i lag med. Omtenksom.
Og... Æh... En bitteliten tanke sexfiksert kanskje? [:)]

ORIGINAL: Boblemamma
Ja, nå er jeg drittlei, så gidder ikke svare deg asså [:-]
[8D]
Næææ, kan vel ikke la vær å svare Krøsaen vår [:D]
Oppfatter deg som en veldig sprudlende, humoristisk, morsom, kjærlig, omsorgsfull og familieorientert person. Fantastisk mamma for gutten din [:)] Liker ikke urettferdighet og du lar deg ikke pille på nesa [;)]
Du er egentlig tålmodig, selv om du ikke tror det selv, men det er du. Muligens litt kort lunte nå for tida, men det går fort over [8D]
Du er sterk, litt distrè og er en person jeg nok hadde trivdes veldig godt sammen med [:)] Tror du er en fantastisk venn [:D]

ORIGINAL: snusmumrik
Du er tøff og gjør ting på din måte!
Du er en jeg ikke ville ha kranglet med, men tror ikke det hadde vært noe problem, for jeg er helt sikker på jeg hadde digga deg[:)]
Også innbiller jeg meg at du har skikkelig draget på gutta....