Meg då?

eplemos

Forumet er livet

Ps: Er ca 5 mnd på vei på dette bildet.

Hvordan er eg som person?

En person som er direkte og har sterke meininger?? Sta? Liker å finne på morsomme ting...[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

En person som er direkte og har sterke meininger?? Sta? Liker å finne på morsomme ting...[:D]

Stemmer veldig bra [:D]

Uhøytidlig, høylytt og morsom ?

ORIGINAL: StinkiStini

Uhøytidlig, høylytt og morsom ?

Ikkje så høylytt. Men ellers stemmer det ganske bra [:)]

En person som er glad i puppa sine. [:D][:D]

Men seriøst, tror du er glad men vet at livet ikke bare er glansbilder.

Også må jeg spørre deg, har du tilfeldigvis spilt basketball sånn på 90-tallet en gang. Har en formening om at jeg har sett deg eller kjenner deg fra en plass.

ORIGINAL: Alternativia

Også må jeg spørre deg, har du tilfeldigvis spilt basketball sånn på 90-tallet en gang. Har en formening om at jeg har sett deg eller kjenner deg fra en plass.

Nei, har ikkje det. Ikkje på noe tv og sånn iallefall. I gymtimene bare. Hehe, kor e du fra da? Er 85 mod, så var ikkje så alt for gammel på beg av 90 tallet iallefall.

ORIGINAL: eplemos

ORIGINAL: Alternativia

Nei, har ikkje det. Ikkje på noe tv og sånn iallefall. I gymtimene bare. Hehe, kor e du fra da? Er 85 mod, så var ikkje så alt for gammel på beg av 90 tallet iallefall.

Hmmmm.. Da vet jeg ikke. Men søt og snill virker du iallfall. Jeg vokste opp i Arna, og spillte basketball aktivt i 5 år eller noe rundt der. Fra -95 eller så. Er forresten 83 mod. Så litt eldre enn deg.

,

Back
Topp