Medium stekt

Lille_tiger

Flørter med forumet
...helst!

Skal lage biff til meg og mannen i kveld, og jeg elsker jo medium stekt, men det er vel ikke helt innafor i svangerskapet har jeg lest

Var/er du nøye med å spise biff gjennomstekt?

Jepp, det er jeg veldig nøye på! Noe annet syns jeg er uforsvarlig.

Gravid eller ikke, biffen MÅ være gjennomstekt for min del, da. ;)

Selvfølgelig var jeg nøye på det :)

Ja akkurat de matanbefalingene var jeg veldig nøye på :-)

Jeg liker aldri biffen min medium jeg da, så vil alltid ha skosåle :p

Dersom den er rød i midten så mister jeg matlysta.

Da jeg var gravid sendte jeg biffen tilbake dersom den var rød inni, måtte ha den grå! ...men mest fordi jeg ble uvel av synet av blod.

jeg har så lyst på biff, blir biffstrimler, godt gjennomstekt.. kan ikke være for forsiktig ;)

Biffen skal være blodig!! Ellers er det ikke noe godt.
De som vil ha skosåle kan spise noe annet, da er det ikke mye vits.

Så da jeg var gravid spiste jeg ikke biff, synd å betale mye for kjøtt når msn ødelegger det med steking.

Ja, det var eg. Helt grusomt, men tok ingen sjangser.

Jeg elsker medium biff
MEN, må vente til lille er født før d blir medium på meg igjen

Jeg liker aldri biffen min medium jeg da, så vil alltid ha skosåle :p

Dersom den er rød i midten så mister jeg matlysta.

Da jeg var gravid sendte jeg biffen tilbake dersom den var rød inni, måtte ha den grå! ...men mest fordi jeg ble uvel av synet av blod.

Jepp, biffen skal være gjennomstekt all the time!!!!! :P

Hehe, jeg spiste alltid gjennomstekt før svangerskap og mens jeg var gravid. Men etter, jeg har skikkelig cravings på kjøtt. Og nå skjønner jeg plutselig hvorfor alle lo av meg før når jeg ville ha gjennomstekt. For medium er jo hundre ganger bedre!!!!:-))

Deilig å kunne spise medium biff i kveld ;)

Det skal vel helst være gjennomstekt ja. Jeg elsker godt stekt :P

Når jeg var gravid var jeg nøye ja! Spiste på BigHorn ene gangen og bestilte godt stekt. Bv treff faktisk. Og da var den medium. Så måtte pent vente til de laga en godt stekt en ;)

Liker best medium biff selv, men jeg tar hensyn til babyen i magen. Så 9 mnd med godt stekt går helt fint gitt.

Biffen skal være blodig!! Ellers er det ikke noe godt.
De som vil ha skosåle kan spise noe annet, da er det ikke mye vits.

Så da jeg var gravid spiste jeg ikke biff, synd å betale mye for kjøtt når msn ødelegger det med steking.

Enig i dette, eller jeg liker den medium.
Jeg var nøye, men om den var litt rød så spiste jeg den..så var vel ikke helt hysterisk.

Jeg prøver heller å la være å spise biff mens jeg er gravid. Jeg liker min medium minus, og en godt gjennomstekt biff blir da seig og lite smak. Bruker heller pengene på noe annet da:)

Back
Topp