Kjenner meg veldig igjen i at det er lettest å lufte tankene her.. føler ikke det er så lett å snakke med andre om det når man ikke kjenner noen som har gått gjennom det samme.Nei jeg skjønner godt at du er frustrert. Også er det ikke alltid så lett og snakke med andre rundt seg om det her... Lettest og lufte tankene sine her inne. Er det liksom mye nå også? Den varte bare vanlig tid for meg. 5dager ca, ganske mye det 2-3første dagene. Så ble det fort mindre. Syns det er uvant også, for når jeg brukte p-piller så hadde jeg ikke nesten antydning til blødning. Etter gbp operasjon ville de jeg skulle ha pstav. Og etter vektnedgang har det vært skikkelig ustabilt når den kom og hvor lenge og mye. Så jeg savner p pille tida. Jeg holdt nesten på og begynne i juni/juli, for å se om det ville stoppe det. Man blir småsprø og rar i huet! Jeg brukte bare bind, pga anbefalt osv... ikke er jeg så glad i tamponger. Trur ikke jeg kunne brukt det heller da det var så lite. MEN etter en mnd så begynte huden der nede og bli sår! Klødde og var rå lissom... Det hjalp heller ikke på at man bare ville bli ferdig!! Jeg håper du snart blir ferdig
Er relativt mye, men varierer. Noen dager ekstremt mye, andre som en vanlig mensen, også har jeg hatt sånn 24 t uten for et par dager siden, hvor jeg trodde det var over.. tok en eggløsningstest da jeg tenkte den kan komme tidlig nå som jeg har blødd så mye, men den var neg også begynte jeg å blå igjen.. jeg bruker vanligvis ob, men har brukt mye bind etter aborten. Nå er jeg jo på ferie så bruker ob når vi er på stranden og bind ellers. Men når det er som værst må jeg ha begge deler. Har jo hatt to ekstreme tilfeller hvor det har gått gjennom alt som er, og en av de skjedde mens jeg var her nede på ferie. Håper det ikke kommer noen flere slike tilfeller og at det snart er over.. skal til gynekologisk poliklinikk igjen på mandag når jeg er hjemme. Håper den sitter for deg denne eggløsningen