Medisinering uttak?

Lavendel81

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Jeg fikk beskjed om lokalbedøvelse og beroligende. Får jeg valium da?
På videoene jeg så noen la ut fikk de narkose men ja det var Liverpool. Hvordan er dette praktisert hos dere?

Jeg har fått to Paracet, en Voltaren og en halv Dormicum :)
Som jeg skal ta 08.45 i morgen. Får også lokalbedøvelse oppi hufsitufsa:wideyed:

Jeg har ikke testa det før. Så det kan blir spennende...
Jeg har tatt laser på livmortappen så da tok de et par sprøyter. Ikke så vondt bare sykt rart å sette sprøyte oppi der. Var veldig effektivt da. Men det rev skikkelig da bedøvelsen gikk ut så derfor lurt å ha Paracet i systemet. Har sett for meg det var noelunne likt i smertenivå...finner det ut snart

Ååå er det det. Visste ikke hva det var. Muligens jeg og får det da. Må iallefall få mannen til å kjøre så jeg slipper ta bussen etterpå
Min skal være med på hele uttaket, det må han sa dem. Også kjører han meg halvveis hjem, der blir jeg henta av mamma, så han kan reise på kurs. Skal ikke ta kollektivt hjem eller kjøre selv. Så greit å få skyss :)

Jeg har tatt laser på livmortappen så da tok de et par sprøyter. Ikke så vondt bare sykt rart å sette sprøyte oppi der. Var veldig effektivt da. Men det rev skikkelig da bedøvelsen gikk ut så derfor lurt å ha Paracet i systemet. Har sett for meg det var noelunne likt i smertenivå...finner det ut snart
Har fått to store, 1 grams, Paracet, så tror det gjør susen :)

Første uttak fikk jeg fikk sobril, og 10mg oxynorm, beskjed om å ta 1,5g paracet og ibux og muligens noe mer, i tillegg til lokalbedøvelse.. funket ikke på meg siden jeg bruker høye doser smertestillende mot mensensmerter. Og jeg kan ikke ta ibux pga astma så det fikk jeg jo bare beskjed om å sløyfe. Det var ikke så veldig godt og jeg var alt for klar i hodet.

Sist uttak hadde jeg noen runder før de hørte på meg meg ang smertestillende, så da gikk vi tilbake til slik de hadde det tidligere på stolavs før det ejg hadde første gangen. Litt mer styr å måtte sette kanyle osv.
Da fikk jeg valium, samme dose paracet, kanyle i armen med stesolid, en ting til tror jeg og kvalmestillende, i tillegg til dobbel lokalbedøvelse, dėt var fantastisk, da klarte jeg faktisk følge med og være spent når de telte egg underveis. En helt fantastisk opplevelse rett og slett. Helt grøt i hodet og fornøyd med å slippe å kjenne noe.

Andre uttaket jeg hadde nå gikk mye bedre da jeg fikk 2 store parasett å en beroligende en time før. Så når jeg skulle starte, fikk jeg intravinøst morfinlignende greier som funket som et lite vinparty. Der snurret det et øyeblikk under hele greia :p det var litt gøy at det ble sånn :p

Men si ifra på forhånd hva du ønsker! :) dem må planlegge litt :) den der siste funket best for meg! ;)

Andre uttaket jeg hadde nå gikk mye bedre da jeg fikk 2 store parasett å en beroligende en time før. Så når jeg skulle starte, fikk jeg intravinøst morfinlignende greier som funket som et lite vinparty. Der snurret det et øyeblikk under hele greia :p det var litt gøy at det ble sånn :p

Men si ifra på forhånd hva du ønsker! :) dem må planlegge litt :) den der siste funket best for meg! ;)
Ok, takk skal gi beskjed. Vet jeg har høy toleranse på beroligende. Har tatt 1 sobril før og det funket ikke men 2 stykk gjorde.

Min skal være med på hele uttaket, det må han sa dem. Også kjører han meg halvveis hjem, der blir jeg henta av mamma, så han kan reise på kurs. Skal ikke ta kollektivt hjem eller kjøre selv. Så greit å få skyss :)
Ok får sikkert beskjed om det og. Vil bare ikke ha med ham inn, vil kun det på inntak. Vil ikke han skal miste hele sexlysten av å se andre mannfolk grave oppi der :laughing021

Ok får sikkert beskjed om det og. Vil bare ikke ha med ham inn, vil kun det på inntak. Vil ikke han skal miste hele sexlysten av å se andre mannfolk grave oppi der :laughing021
Min har sett det både på forsamtalen og to kontroller han, og han har ikke noe i mot det :) Heldigvis.
Jeg VIL ha med han, for tror jeg trenger ei hånd og holde i... :sorry:

Fikk Paracet, voltaren og halv dormicum som er standarden på riksen, pluss en 10mg Oxynorm siden jeg hadde bedt om noe ekstra pga at jeg har kroniske smerter fra før. Hjalp ikke så mye, slet med å slappe av under uttaket og syntes det var vondt. klemte halvt ihjel hånda til samboeren stakkars..neste gang kommer jeg nok til å be om å få noe mer.

Jeg fikk vel det samme som flere skriver her, Paracet, voltaren og dormicum og lokalbedøvelse (riksen). Men det holdt ikke, hadde det veldig vondt.. så neste gang kommer jeg til å be om mer. Denne gangen blir det på Haukeland, vet ikke hva jeg får der :)

Haha, da kjeme forhåpentligvis einsituasjon om 9 måna han må vera med på så er 10 gonga verre når det gjelder det;) han sitte jo oppmerksom hodet ditt og skal jo vera der for deg, ikkje sitte å sjå inn der nede når folk jobba ;) å ha den handa å holde i er så godt! Aldri hørt om nokon menn så har mista sexslysten for å bli med dama si inn. Er jo for støtte!

Jeg har hatt samme cocktail på begge mine uttak på Haukeland. 2 g Paracet før oppmøte på klinikken. Har deretter fått 1 oxynorm, 2 ulike typer kvalmestillende, 1 type flytende beroligende + dobbel lokalbedøvelse. Funker som bare det på meg heldigvis [emoji4] Veldig lite smerter under uttak, men det kommer tilbake i trippel dose så snart alle medikamentene går ut av kroppen. Er sengeliggende resten av dagen.

Jeg ville forresten aldri gjort uttak uten mannen [emoji173]️ Liker å ha han på alt han kan være med på når babyen(e) skal lages. Og det er en veldig fin støtte å ha en hold å holde i som du elsker.

Riksen hadde nesten ikke vært borti mer avslappa type enn meg i stolen i dag :hilarious:
Null stress :hilarious:

Så veldig overraska, på den positive måten :D

Back
Topp