Du må regne på ekstra i tilfelle de øker dosen når du er på kontrollSamme som jeg skal gjennom. Så da kan jeg regne med ca 10.000,- på første forsøket nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må regne på ekstra i tilfelle de øker dosen når du er på kontrollSamme som jeg skal gjennom. Så da kan jeg regne med ca 10.000,- på første forsøket nå?
Samme som jeg skal gjennom. Så da kan jeg regne med ca 10.000,- på første forsøket nå?
Vi skal prøve 6 mnd først med letrozol, så lenge sambo sin sædprøve går i orden. Men hvis han har nedsatt, så skal vi sende inn med en gang.
GU vil at vi skal sende henvisning om 4mnd.
Lykke til! Håper det går i orden på letrozol, så dere slipper denne karusellen![]()

Hvor mye medisiner får dere ut? Hvor mye koster det totalt for alle medisinene til første forsøk?
Varer medisinene til mer enn 1 forsøk?
Du må regne på ekstra i tilfelle de øker dosen når du er på kontroll![]()
Er det typ 15000 - 20000 ut på en og samme gang eller er det litt mer fordelt?
Kommer helt ann på hvor store doser du skal ha, og hvor lenge du må stimulere! Noen kan bruke 8.-10.000 på et forsøk, mens andre bruker 20.000 ++!! Så er veldig individuelt!
Ja, det forsto jegJeg bare lurte på om man må ut med hele summen med en gang, eller om den blir mer fordelt utover syklusen
![]()
Åja, sånn ja! Jeg henta ut litt og litt, ifht kontroller og når uttak var bestemt! Men alt ble kjøpt i løpet av 2-3 uker! Da henta jeg ut sprøytene jeg trengte frem til første kontroll ca en uke før oppstart!
Ah okTakk
Hvor mye har du brukt totalt?Nå tenker jeg opp mot frikort og max utgifter på medisiner
![]()