medisiner

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
da har jeg avklart at jeg skal gå på lutinus og fragmin frem til uke 12 så slutte med det...
synes det er litt skummelt å slutte på blodfortynnende.. men håper de vet hva de gjør..
flere som går på det?
og prednisolon skulle jeg også gå på frem til uke 12, så trappe ned en god uke så slutte med det og...

blir herlig å være medisinfri... spes de sprøytene i magen..er så hoven og blå at..men samtidig litt skummelt..fikk jo høre før oppstart at blodfortynnende kom jeg mest sannsynlig til å gå på hele svangerskapet...men..

dere andre som går på medisiner, lenge skal dere gå?

hmmm... siden du har antistoffsyndrom, samme som meg, skal du gå på Fragmin hele svangerskapet, til og med noen uker etter. Jeg ville ha dobbelt sjekket det, eventuelt sjekket opp med andre leger. Da det kan forrårsake blodpropp hos mor og hos barnet i magen. Be i hvertfall om en grundig begrunnelse på hvorfor du skal slutte med de. Selv om de er et hat å ta.
Jeg har fått beskjed om at hvis jeg blir gravid igjen så skal jeg gå på de hele svangerskapet.

Masse lykke til!! :)

takk..ja det var det jeg og trodde..men fertilitetsklinikken sa jeg skulle slutte med dem i uke 12... får høre med dem senere..kom seff ikke på å spørre når jeg fikk telefonen..typisk er jo enda 4uker igjen å ta dem..

Jeg bruker Crinone, lutinus, Albyl og Fragmin .. Får vite på torsdag hvor lenge jeg skal bruke de. Hvordan får man diagnose antistoffsyndrom ?

Jeg bruker Crinone, lutinus, Albyl og Fragmin .. Får vite på torsdag hvor lenge jeg skal bruke de. Hvordan får man diagnose antistoffsyndrom ?

de tok masse prøver av meg etter jeg fødte guttene..og det var en av dem..
fikk hørt at det vanligvs ikke en prosedyrer prøve man tar før man evt har mistet 3 ganger..

de tok masse prøver av meg etter jeg fødte guttene..og det var en av dem..
fikk hørt at det vanligvs ikke en prosedyrer prøve man tar før man evt har mistet 3 ganger..
OK, takk for svar:) så utrolig deilig det må ha vært på ul i dag:) Håper på samme opplevelse torsdag

OK, takk for svar:) så utrolig deilig det må ha vært på ul i dag:) Håper på samme opplevelse torsdag

masse masse lykke til :) venter spent på oppdatering

alt gikk bra her hvertfall ;) hjertet dunker fint og flott :)

Jeg gikk på både albyl e og fragmin i starten av svangerskapet. Albyl e sluttet jeg med i uke 12-13, mens fragmin fortsatte jeg på gjennom hele svangerskapet.
Jeg fikk fragmin pga ohss'en, og fikk litt blandede beskjeder om når jeg kunne slutte... Fastlegen min visste absolutt ingenting om icsi og ohss hadde hun nesten ikke hørt om en gang.... Ivf klinikken overlot vurderingen til sykehuset, og sykehuset til fastlegen....fastlegen mente jeg skulle slutte i uke 12, men sa samtidig at jeg gjerne kunne fortsette dersom jeg ønsket det.... Jeg turte ikke å slutte, og fortsatte dermed gjennom hele svangerskapet...

ja er jo litt redd jeg og for å slutte...så skal snakke med dem når jeg nærmer meg 12uker...

Back
Topp