Medisiner ved ivf

Jeg skal ha 225 bemfola. Ser ut som de ikke kommer i større doser som kan deles opp til 225 tydeligvis [emoji15] Ja, jeg har regnet ut at jeg kommer opp i ca 9000 bare de første 8 dagene. Vet jo ikke føl ul hvor mye lenger jeg skal fortsette.

Jeg skal ha 225 bemfola. Ser ut som de ikke kommer i større doser som kan deles opp til 225 tydeligvis [emoji15] Ja, jeg har regnet ut at jeg kommer opp i ca 9000 bare de første 8 dagene. Vet jo ikke føl ul hvor mye lenger jeg skal fortsette.

Bemfola er ferdigfylte engangssprøyter. :)

Bemfola er ferdigfylte engangssprøyter. :)

Ja, var det jeg mente jeg hadde forstått men var ikke helt sikker[emoji38] Håpte egentlig noen skulle rette på meg og si at neida, de kan du kjøpe med stort volum og posjonere utover [emoji38] Takk for oppklaring [emoji173]️

Ja, var det jeg mente jeg hadde forstått men var ikke helt sikker[emoji38] Håpte egentlig noen skulle rette på meg og si at neida, de kan du kjøpe med stort volum og posjonere utover [emoji38] Takk for oppklaring [emoji173]️

Jeg likte dem egentlig ganske godt, siden de er så enkle å bruke. :p

Ja, ser den! Det er absolutt en fordel [emoji5] Jeg håpte bare på at det kunne gå an å kjøpe større dose og at det da ble litt billigere [emoji5]

Skjønner det altså. Dette er svindyre medisiner uansett gitt. :confused: Og ofte er det jo egentlig ikke så mye billigere for de større dosene man kan dele opp heller, siden selve dråpene er så edle. :hilarious:

Skjønner det altså. Dette er svindyre medisiner uansett gitt. :confused: Og ofte er det jo egentlig ikke så mye billigere for de større dosene man kan dele opp heller, siden selve dråpene er så edle. :hilarious:

Ja, helt hinsides så dyrt det er [emoji15] Men hvis det ender med en spire i magen som holder seg der til termin er det jo verdt det uten tvil [emoji173]️ Er bare litt misunnelig på de som klarer å lage hjemmelaget og ikke må ut med titusenvis av kroner for å få det til. Håper alle slitere får positive tester neste pp/neste forsøk [emoji173]️

Back
Topp