Takk for svar! Da er det vell bare å sette seg ned daBør sende det etterhvert forsøk ja. For etter 6 måneder er de ugyldige.
Jeg har selv glemt det nå. Så håper lillesøster blir i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Da er det vell bare å sette seg ned daBør sende det etterhvert forsøk ja. For etter 6 måneder er de ugyldige.
Jeg har selv glemt det nå. Så håper lillesøster blir i magen
Det er jobb. Men dumt og ikke få igjen om kvitteringene er over 6 mnd gamle.Takk for svar! Da er det vell bare å sette seg ned da
6 måneder gjelder fra man har nådd egenandelstaket. Fra helsenorge.no;Så jeg bør bare søke nå da, selv om jeg bare har brukt rundt 15 000kr, pga. kvitteringene blir for gamle? Beklager at jeg må ha det inn med t-skje
Jaa var egentlig det jeg trodde, men det kan jo ta over 6 mnd til meg siden jeg fikk en del embryo på frys, så når jo ikke egenandelstaket før et eventuelt nytt uttak. Men da får jeg bare avvente å sende inn da hvis jeg forstår det riktig6 måneder gjelder fra man har nådd egenandelstaket. Fra helsenorge.no;
Vi startet IVF i januar i fjor, men nådde ikke egenandelstaket før i desember. Da sendte jeg inn alle kvitteringer, samt legeerklæringer fra de respektive forsøk og innsett. Videre nå sender jeg inn alle kvitteringer fortløpende, og nå må de uansett sendes inn innen 6 mmdr fra hvert kjøp.
- Kvitteringene må sendes innen seks måneder fra hvert legemiddelkjøp, når egenbetalingssummen er nådd. Dette gjelder selv om du/dere ikke har fått legeerklæring. Ettersend legeerklæringen så raskt som mulig.
Altså trenger du ikke sende inn nå, men når du har kommet over egenandelstaket.
Ja, akkurat. Jeg hadde uttak, ferskinnsett, 2 fryseforsøk og så nytt uttak. Nådde først egenandestaket på uttak 2 og sendte da inn for alt sammen. Fikk raskt igjen det jeg hadde betalt for mye.Jaa var egentlig det jeg trodde, men det kan jo ta over 6 mnd til meg siden jeg fikk en del embryo på frys, så når jo ikke egenandelstaket før et eventuelt nytt uttak. Men da får jeg bare avvente å sende inn da hvis jeg forstår det riktig
Ja det må duSå jeg bør bare søke nå da, selv om jeg bare har brukt rundt 15 000kr, pga. kvitteringene blir for gamle? Beklager at jeg må ha det inn med t-skje