Medisin panikk!!

Jeg fikk beskjed om å bruke apoteket på riksen for å unngå å stå der uten medisiner. Tror nok det var lurt for da jeg skulle hente ut Synarela på apoteket i nærheten her, så var det bare en igjen.

I know! Skikkelig dritt!

Jeg husker ikke helt, men tenker at det ikke ble mange ettersom jeg hadde igjen en del? Kommer kanskje litt an på hvordan protokollen ser ut?
Jeg er på kort protokoll, gonal f + orgalutran. Sykepleier trodde jeg kun ville ha behov for 4 sprøyter, men det er nok veldig individuelt i forhold til hvordan en reagerer på medisinene.

Jeg skal innom SUS en tur idag, så tenkte å sjekke med apoteket der. Kan jo være de har noe ekstra liggende i en skuff [emoji28]

Jeg er på kort protokoll, gonal f + orgalutran. Sykepleier trodde jeg kun ville ha behov for 4 sprøyter, men det er nok veldig individuelt i forhold til hvordan en reagerer på medisinene.

Jeg skal innom SUS en tur idag, så tenkte å sjekke med apoteket der. Kan jo være de har noe ekstra liggende i en skuff [emoji28]

Jeg mener jeg brukte 5 på første og 6 stk på andre forsøk.

Jeg mener jeg brukte 5 på første og 6 stk på andre forsøk.
Tusen takk for svar
Da skal jeg ringe klinikken og høre hva de tenker. Redd jeg ikke har nok

Håper det ordner seg for dere. Det siste man trenger er det stresset der midt oppi alt det andre stresset som følger med. Jeg hadde også kort protokoll. Hun er snart 5 mnd å får kveldsflaska nå :) håper det går samme vei for dere ! :)

Håper det ordner seg for dere. Det siste man trenger er det stresset der midt oppi alt det andre stresset som følger med. Jeg hadde også kort protokoll. Hun er snart 5 mnd å får kveldsflaska nå :) håper det går samme vei for dere ! :)
Åhh så godt å høre at det gikk veien for dere, så herligt å lese [emoji173]
Ser forhåpentligvis ut som om det løser seg for meg nå mtp medisiner [emoji4] Jeg blir helt rørt over hvor fantastisk snille og gode folk er[emoji7]

Det gikk veldig fint på sus, jeg var ikke inne for noe behandling. Ble tante i går, så idag var det inn og hilse på de nye foreldrene og babyen [emoji7][emoji173]
Apoteket hadde dessverre stengt når jeg kom, så fikk ikke sjekket om de hadde medisiner. Men nå ser det ut som om dette løser seg [emoji4]

*sukk* Da har jeg fått beskjed om å stå en ekstra uke på progynova så håper man at jeg får tak orgalutran eller cetrotide til mandag 23. Føler meg ikke særlig håpefull akkurat..

*sukk* Da har jeg fått beskjed om å stå en ekstra uke på progynova så håper man at jeg får tak orgalutran eller cetrotide til mandag 23. Føler meg ikke særlig håpefull akkurat..
Uff så dumt at det skal bli slik! Jeg forstod det slik på apotek 1 at de forventer å få inn mer til uke 4, men da til hovedlager i Oslo. Kanskje det er mulig å få bestilt direkte fra lager? Tenker som så at klinikkene også må kunne være behjelpelige akkurat i denne situasjonen vi er i nå, og ta litt ekstra telefoner.

Nå sier løveapotek at orgultran enkeltpakninger var forventa i uke 2 og 5 pak i uke 5.. vi får bare vente i spenning..

Men vi er jo i uke 2 nå?!? [emoji44][emoji44] da er det kanskje mulig å få mer fra og med mandag allerede?? Åhh er så spent på hva ultralyden i morgen vil vise, da er det kanskje håp for meg allikevel om jeg må fortsette med orgalutran neste uke også *håpe håpe*

tjah. Har ingen forhåpninger for å si det sånn. Irriterer meg over at jeg ikke gikk å henta ut medisinene i november/desember som jeg tenkte på da. Gruer meg så sinnsykt i utgangspunktet og verre er det når ting blir utsatt. Hadde håpet at humøret kunne stige litt når jeg fikk begynt på medisinene og evt. 'kom litt over' skrekken. Og på toppen av det hele må jeg fortsette å ta progynova 3 ganger om dagen - som jeg bare seriøst hater å måtte stresse med!
Jeg hater hele denne idiotiske situasjonen jeg har blitt satt i, og det irriterer meg enda mer over at det er meg det må gå utover når det ikke er meg som er problemet. Sorry frustrasjonen. Det bare blir litt mye å håndtere [emoji17]

Fikk telefon fra apoteket i dag om at medisinene jeg hadde bestilt var kommet. Ble overrasket over at de skulle være kommet allerede. Spent på om all orgalutranen faktisk er der når jeg henter. Kanskje medisinmangelen nå er over?!

Fikk telefon fra apoteket i dag om at medisinene jeg hadde bestilt var kommet. Ble overrasket over at de skulle være kommet allerede. Spent på om all orgalutranen faktisk er der når jeg henter. Kanskje medisinmangelen nå er over?!

Jeg fikk beskjed om å starte opp med kort protokoll neste uke (var snakk om lang pga medisinmangelen), så kan nok virke som om den værste krisa er over?! :)

Jeg fikk beskjed om å starte opp med kort protokoll neste uke (var snakk om lang pga medisinmangelen), så kan nok virke som om den værste krisa er over?! :)
Jeg fikk hentet ut mine medisiner i går. Godt å ha dem liggende klare så vi vet at forsøket kan gå som planlagt.

medisinkrisen er ikke over. men vitus fikk inn enkeltdoser i slutten av uke 2. De skulle få 5 pk i uke 5. Men de sa at de var ikke overbevist om de hadde nok til alle som stod i kø engang (løveapotek stavanger) Hvor de ventet 70 doser elns.

Jaja. Nå har jeg fått mitt for denne gang. En bekymring mindre ihvertfall.

Så bra at dere alle sammen har fått de medisinene dere behøver og kan starte opp med behandlingen!

Jeg hadde i utgangspunktet 1 sprøyte i manko, men en fantastisk person hjalp meg slik at jeg klarte meg :Heartred:Heartred:Heartred
Så evig takknemlig :Heartred

Jeg handla inn alle medisiner, men ble gravid. Så de ligger ubrukt og vil gå til spille da apotek ikke tar dem i retur :o

Back
Topp