Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på kort protokoll, gonal f + orgalutran. Sykepleier trodde jeg kun ville ha behov for 4 sprøyter, men det er nok veldig individuelt i forhold til hvordan en reagerer på medisinene.I know! Skikkelig dritt!
Jeg husker ikke helt, men tenker at det ikke ble mange ettersom jeg hadde igjen en del? Kommer kanskje litt an på hvordan protokollen ser ut?
Jeg er på kort protokoll, gonal f + orgalutran. Sykepleier trodde jeg kun ville ha behov for 4 sprøyter, men det er nok veldig individuelt i forhold til hvordan en reagerer på medisinene.
Jeg skal innom SUS en tur idag, så tenkte å sjekke med apoteket der. Kan jo være de har noe ekstra liggende i en skuff [emoji28]
Tusen takk for svarJeg mener jeg brukte 5 på første og 6 stk på andre forsøk.
Jeg er på kort protokoll, gonal f + orgalutran. Sykepleier trodde jeg kun ville ha behov for 4 sprøyter, men det er nok veldig individuelt i forhold til hvordan en reagerer på medisinene.
Jeg skal innom SUS en tur idag, så tenkte å sjekke med apoteket der. Kan jo være de har noe ekstra liggende i en skuff [emoji28]
Åhh så godt å høre at det gikk veien for dere, så herligt å lese [emoji173]Håper det ordner seg for dere. Det siste man trenger er det stresset der midt oppi alt det andre stresset som følger med. Jeg hadde også kort protokoll. Hun er snart 5 mnd å får kveldsflaska nåhåper det går samme vei for dere !
![]()
Uff så dumt at det skal bli slik! Jeg forstod det slik på apotek 1 at de forventer å få inn mer til uke 4, men da til hovedlager i Oslo. Kanskje det er mulig å få bestilt direkte fra lager? Tenker som så at klinikkene også må kunne være behjelpelige akkurat i denne situasjonen vi er i nå, og ta litt ekstra telefoner.*sukk* Da har jeg fått beskjed om å stå en ekstra uke på progynova så håper man at jeg får tak orgalutran eller cetrotide til mandag 23. Føler meg ikke særlig håpefull akkurat..
Fikk telefon fra apoteket i dag om at medisinene jeg hadde bestilt var kommet. Ble overrasket over at de skulle være kommet allerede. Spent på om all orgalutranen faktisk er der når jeg henter. Kanskje medisinmangelen nå er over?!
Jeg fikk hentet ut mine medisiner i går. Godt å ha dem liggende klare så vi vet at forsøket kan gå som planlagt.Jeg fikk beskjed om å starte opp med kort protokoll neste uke (var snakk om lang pga medisinmangelen), så kan nok virke som om den værste krisa er over?!![]()
Nå sier løveapotek at orgultran enkeltpakninger var forventa i uke 2 og 5 pak i uke 5.. vi får bare vente i spenning..