Medisin eller behandling for kvalme

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Er det noen her som har prøvd medisiner mot kvalme? Eller noe behandling, for eksempel akupunktur? Har det hatt noen effekt?

Siste brukte jeg postafen,som er en reseptfri reisesyketabelett som er trygg for gravide. Føler å huske at den hjalp,men ikke på det aller verste. Har kjøpt inn en pakke i dag å har liggende til kvalmen dukker opp:p

Siste brukte jeg postafen,som er en reseptfri reisesyketabelett som er trygg for gravide. Føler å huske at den hjalp,men ikke på det aller verste. Har kjøpt inn en pakke i dag å har liggende til kvalmen dukker opp:p

Har brukt det mot reisesyke og hatt god effekt, men jeg blir så trøtt av det at jeg kan sove døgnet rundt :hilarious: Men vil heller sove de neste månedene enn å være så kvalm som jeg er nå:hungover:

Har brukt det mot reisesyke og hatt god effekt, men jeg blir så trøtt av det at jeg kan sove døgnet rundt :hilarious: Men vil heller sove de neste månedene enn å være så kvalm som jeg er nå:hungover:
Er det jeg også tenker. Man klarer seg på et vis selv om man er trøtt. Men er man kvalm,da er det game over. Ihvertfall for meg. Håper inderlig at postafen hjelper meg når jeg er tilbake på jobb!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Er litt krise hvis jeg blir sykemeldt nå midt i div ferieavviklinger.

Back
Topp