Medela brystpumper

Ariell98

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei :D
Ser det er 40% på medela på apotek 1, og vurderer derfor å kjøpe en brystpumpe. Har ingen erfaring fra før. Noen som vet hvilken type som er god?

Har store pupper og mye melk, hvis det har noe å si!:hilarious: Tror jeg vil ha dobbel, men vet ikke om det er nødvendig? Skal bare mate med flaske av og til, da jeg skal ha lang permisjon med lille og derfor får ammet hjemme til han er over året.

Evt andre merker som er å anbefale?
 
Hei :D
Ser det er 40% på medela på apotek 1, og vurderer derfor å kjøpe en brystpumpe. Har ingen erfaring fra før. Noen som vet hvilken type som er god?

Har store pupper og mye melk, hvis det har noe å si!:hilarious: Tror jeg vil ha dobbel, men vet ikke om det er nødvendig? Skal bare mate med flaske av og til, da jeg skal ha lang permisjon med lille og derfor får ammet hjemme til han er over året.

Evt andre merker som er å anbefale?

Jeg har bare prøvd pumper fra Medela, så har ikke så mye sammenligningsgrunnlag. For meg som pumper en gang daglig ca. har både Medela swing og freestyle fungert bra, samt den manuelle pumpen fra Medela. Ville personlig gått for dobbel, da det både sparer tid og man får ut mer melk siden utdrivningen kommer på begge sider samtidig. Man kan også bruke bare én hvis man ønsker det☺️
 
Har også kun prøvd fra medela.
Har swing maxi og er veldig fornøyd. Angrer ikke på at jeg kjøpte dobbel av samme grunner som hattifnatt :)
Eneste jeg angrer på er at jeg kjøpte den på fullpris når den er på tilbud nå :laughing002
Har ikke brukt den så mye siden ammingen går bra nå, men uansett kjekt å ha en god pumpe hjemme til man trenger det/ønsker å pumpe for å bygge et lite lager.

Bare pass på at du kjøper rett størrelse på trakten. Tror det er str 24 som følger med. Så må du kjøpe din størrelse utenom hvis den ikke passer. Tror det ligger et størrelseskjema på hjemmesiden til medela.
Veldig viktig med rett størrelse for å ikke få vondt/bli sår.
 
Back
Topp