Medarbeidersamtale

Tingeling_82

Glad i forumet
Julibarna2014
he he, endelig skal jeg ha min medarbeidersamtale for liksom er blitt utsatt fra i fjor høst!
så måtte jo ta det før jeg forsvant helt!
gleder og gruer meg! [:D]
håper jo at lønna skal stige litt ja![;)]

ønsk meg lykke til jenter! [:)]

Lykke til!![:)]
Det går så bra atte[:)]

er det mulig, skulle liksom ha denne samtalen kl.08.00. også nå gikk han å henta hu som skal ta over for meg for å gjennom gå noe!

HALLO MEG DA!

eller skal vi kanskje utsette det et halvt år til!
off blir helt forvirret her jeg sitter! MANNFOLK altså![:)]

Det der er så irriterende!!! Man psyker seg litt opp for sånne samtaler, møter presis - og så skal sjefen bare ordne noe først....[&:][:@]
Det er egentlig ikke så veldig respektfult at det gjøre noe nei....[8|]

helt enig!

også er jeg ikke den som skriker høyest her på jobb!

hadde det vært hjemme eller blant kjente så hadde jeg jo sagt noe med engang!
men har liksom mast en del om denne samtalen også! og når det til syvende og sist er satt tid og klokke så trenger han jo ikke late som om ingenting! er jo redd for at han har glemt det nå!

Gå og spør ham, eller ta med deg noen papirer inn på kontoret hans og se litt spørrende ut hvis han sitter opptatt[:)]
Si bare: jeg trodde vi skulle ha medarbeidersamtale nå jeg...[8|][:)]

Lykke til. Jeg tror ikke jeg hadde klart å stille hjernen min inn  på jobb nå.  Men det er nå bra du får den samtalen i alle fall.

alt ordnet seg til slutt!
he he, han kom ut til meg og sa nå har jeg satt over telefonen så nå skal vi ikke bli forstyrret! (oi, det hørtes jo ut som det var andre ting som skulle skje på det kontoret)
men hadde en kjempe samtale, og det er greit å vite hvordan en står når en skal være vekke i et år! også hvordan ting blir planlagt fremover og hva som er planen me meg osv.....
så veldig fornøyd er jeg!

og fikk masse positiv tilbakemeld, så det var kanon kjekt!
godt å bli ferdig me det også!
så blir det ny samtale før jeg begynner igjen neste år! [:D]

Så bra at det ordnet seg da[:)]

Det var jo bra at alt gikk bra.

Så bra - aldri hatt medarbeidersamtale på jobben, jeg, jobbet der i 1 1/2 år før jeg ble sykmeldt liksom... [8|]
Dårlig sjefskultur - viste seg at fordi sjefen ikke innkalte til medarbeidersamtaler så innkalte ikke undersjefene heller, de trodde ordningen var falt bort/endret, bare fordi HAN var sløv/lat/ikke hadde lyst! [:D]
Og siden jeg skal ha samtale med ham direkte (er sekretæren hans), så ble det jo aldri noe av, da. [8|]

Fikk du noe mer i lønn, da?

Gikk opp i lønn ja, også skal jeg ha ny justering når jeg skal på samtale igjen i mai, før jeg begynner! JIPPI!

veldig fornøyd jeg! [:D]

Kan jeg spørre hva du jobber med Tingeling?? [8|] Blir så nyskjerrig jeg åsså [8D]

jeg jobber som teknisk prosjekt sekretær i et oljefima her i stavanger ;)

Å ja.. HIhii [:D]

Back
Topp