Med på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvem skal du ha med på fødselen? Mann/kjæreste, mor/far eller ei venninne?

Kjæresten skal selfølgelig være med, og så ville gjerne bestevenninnen min bli med. Hun har vært igjennom 3 fødsler selv så tror det kan bli godt å ha henne der til av avlaste min kjære innemellom :)

Kjæresten

Min kjære, og kanskje mamma, hun skal kjøre oss opp, så får se hva jeg føler der og da om jeg vil ha hun med eller ikke:)

Hun var med sist, og det er jeg veldig glad for, for min daværende samboer ble dårlig så han var ikke inne med meg siste timen, kom ikke inn før alt var over :p

I utgangspunktet kun mannen, men drar det ut eller jeg benker mannen vet jeg at min mor mer enn gjerne stiller opp. ❤️

Hvis fødselen går like fort som sist, så risikerer jeg å måtte ha med hvem som helst som tilfeldigvis er i nærheten. :meh: Håper først og fremst å få ha med mannen min, og så har jeg jordmora mi på en god andreplass. Hvis jeg får til minst en av dem, så håper jeg å slippe at det er flere med. :)

Mannen, og blir han forhindret så blir det ingen. Har ikke behov for det...

Kunne aldri falt meg inn å spørre noen andre enn mannen min. Dette er så intimt og privat at å ha mamma eller svigermor der føles helt absurd ...

Back
Topp