Med mann på overtidskontroll?

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Er det "nødvendig" at mannen er med på overtidskontroll egentlig? Han har ikke vært med meg på jordmor/legetimer, men har vært med på ultralyd på sykehuset. Han må ta fri fra jobb og jobbe inn igjen timene... Typisk om det drøyer ut og varer hele dagen :/
 
Her var han med sist gang, men jeg hadde tidlig kontroll pga avflatet sfmål da og endte med å bli satt igang samme dagen.
Hva vi evnt gjør nå har vi ikke snakket om, men ser for meg at han blir med siden han uansett har noen feriedager og avspaseringstimer å ta av. Hvis ikke så går det jo an å ringe om det blir bestemt at noe skal gjøres.
Om han jobber langt unna, ville jeg nok bedt ham bli med tror jeg.
 
Her var han med sist gang, men jeg hadde tidlig kontroll pga avflatet sfmål da og endte med å bli satt igang samme dagen.
Hva vi evnt gjør nå har vi ikke snakket om, men ser for meg at han blir med siden han uansett har noen feriedager og avspaseringstimer å ta av. Hvis ikke så går det jo an å ringe om det blir bestemt at noe skal gjøres.
Om han jobber langt unna, ville jeg nok bedt ham bli med tror jeg.


Spørsmål angående sfmål.. jeg har helt avflatet fra uke 36 til 38, hadde ikke med papirene mine hos legen idag så såg det ikke før jeg kom hjem. Bør jeg kontakte han eller jordmor igjen?
 
Her var han med sist gang, men jeg hadde tidlig kontroll pga avflatet sfmål da og endte med å bli satt igang samme dagen.
Hva vi evnt gjør nå har vi ikke snakket om, men ser for meg at han blir med siden han uansett har noen feriedager og avspaseringstimer å ta av. Hvis ikke så går det jo an å ringe om det blir bestemt at noe skal gjøres.
Om han jobber langt unna, ville jeg nok bedt ham bli med tror jeg.
Tviler på noe skjer, men han kobber bare 10 min unna ja
 
Spørsmål angående sfmål.. jeg har helt avflatet fra uke 36 til 38, hadde ikke med papirene mine hos legen idag så såg det ikke før jeg kom hjem. Bør jeg kontakte han eller jordmor igjen?

Jeg ville nok tatt en tlf for å høre med en av dem. Det trenger ikke være noe annet enn at lille f.eks har lagt seg dypere i bekkenet e.l., men hos meg var det pga lite fostervann. Derfor ble jeg satt igang.

Hadde avflatet mål nå og, og fikk en ekstra ul i uke 35 for å sjekke.

Men har og fått beskjed om at så lenge jeg kjenner godt med liv, så er det stort sett bare bra. Og det var det nå hos lillebror, men han hadde sunket ned og festet hodet :)
 
Jeg ville nok tatt en tlf for å høre med en av dem. Det trenger ikke være noe annet enn at lille f.eks har lagt seg dypere i bekkenet e.l., men hos meg var det pga lite fostervann. Derfor ble jeg satt igang.

Hadde avflatet mål nå og, og fikk en ekstra ul i uke 35 for å sjekke.

Men har og fått beskjed om at så lenge jeg kjenner godt med liv, så er det stort sett bare bra. Og det var det nå hos lillebror, men han hadde sunket ned og festet hodet :)

Han hadde sunket godt ned, mye bevegelse og fostervann har jeg mye av så da tror jeg at det går bra!
Bra alt står bra til nå.
Tusentakk for raskt svar :)
 
Mannen var med på overtidskontroll sist gang, men han har en veldig fleksibel jobb hvor han styrer arbeidstida selv i stor grad. Regner med har blir med nå også om det ikke krasjer med noe.
 
Tror vi har bestemt oss nå for at han blir på jobb, også kommer han hvis noe skulle skje ;)
 
Tok nesten to timer, så like greit han var på jobb ;)
 
Back
Topp