Med magen ute :P

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Er egentlig veldig godt å dra opp genseren og la magen "lufte" Ser og mer ordentlig når lillegutt driver med sine kunstner inni der å..hehe.

Ja se der ja Skravlebøtta :P Som sagt, er godt å lufte magen...hehe

Her luftes magen ufrivillig da singletten sklir opp over magen.. :p men drar opp av og til fordi jeg klør..krysser fingre for at ikke det er strekkmerker.. ;)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg syns også det er deilig å lufte magen:) Og som Polly sier: mer synlig med mini sin akrobatikk<3:):)

Først så trodde jeg kanskje du hadde luftet magen offentlig uten å merke det ;) Men godt å løfte litt på klærne og slippe kula løs innimellom ja :) Bare huske å trekke den ned før man går til postkassa :)

Først så trodde jeg kanskje du hadde luftet magen offentlig uten å merke det ;) Men godt å løfte litt på klærne og slippe kula løs innimellom ja :) Bare huske å trekke den ned før man går til postkassa :)
Ja, man kan bli fort vant til å slippe ut kula som du sier, så er lett å glemme å dra ned igjen :P

Går sånn hele dagen om jeg er hjemme :p ser sikkert ut som trailer trash i vinduet her :p

Går sånn hele dagen om jeg er hjemme :p ser sikkert ut som trailer trash i vinduet her :p[/quo

Ser ut som trailer trash uansett hvor jeg er jeg ;) U can take the trash from the trailer but not the trailer from the trash ;)

Back
Topp