Med K eller C?

Bellsi

Elsker forumet
Hva synes dere - jeg og sambo er ikke enige.. ;)

Et gammeldags navn synes jeg burde skrives slik det ble skrevet før .. Så jeg går for med K [;)]

Nydelig navn foresten [:D]r

ORIGINAL: FRK John Deere

Et gammeldags navn synes jeg burde skrives slik det ble skrevet før .. Så jeg går for med K [;)]

Nydelig navn foresten [:D]r

Helt enig[:D]

K

Synest det ser finere ut, pluss at jeg liker å gjøre det enklest mulig for barnet selv og andre med tanke på skrivingen av navnet. Liker å bruke bokstaver som er mest mulig norske og hører naturlig til lyden i uttalen [;)] [:)]

Ser på resultatet av avstemningen at den nok ikke vil hjelpe dere så mye med uenigheten i heimen. Men personlig ville jeg gått for K, da jeg synes det er fint med norsk stavemåte på navn.

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

K

Synest det ser finere ut, pluss at jeg liker å gjøre det enklest mulig for barnet selv og andre med tanke på skrivingen av navnet. Liker å bruke bokstaver som er mest mulig norske og hører naturlig til lyden i uttalen [;)] [:)]

Sign! [;)]

C syntes jeg var finest[;)]

Jeg synes det har litt å si hva navnet på det andre barnet er, slik at navnene passer sammen selv om det bare er en bokstav om og gjøre [:D]

Takk for innspill! [:)] Ikke så mye hjelp i avstemminga sånn sett - men ser litt av poenget til dere som skriver at navnet antagelig ble skrevet med K fra gammelt av.. Jeg hadde mest lyst på C, men er litt usikker nå [;)]

Finest med C syns jeg da.[:)]

ORIGINAL: Frk.Celin

K[:)]

Back
Topp