Med hjertet i halsen...

14C5C41C-AB69-48AD-BBF6-E8291CEFA2DD.jpeg
Har gått jevnlig til UL kontroller både på Riksen og til egen gyn. Har også tatt en privat ettersom de har oppgitt forskjellig kjønn :p siste nå var at det er en sønn vi venter på :) ny UL 5/8. Spent!

Alt ser heldigvis bra ut! Ser ikke ut til at hendelsen fra forrige svangerskap vil gjenta seg, noe vi er overlykkelige for!
Jeg på min side har slitt med ekstra systoler og tungpust. Og smerter fra bekken/isjas nerven på høyre side.
Vekta raser oppover med 6,5kg nå 22+0. Prøver å ta gode valg, men nå midt i ferien er det ekstra vanskelig! Ellers er det mye liv i magen og forsøker å nyte bevegelsene ❤️ Har tatt lite bilder av magen denne gangen... vet ikke hvorfor.. men legger kanskje ut etterhvert :)
 
Leste dagboken fra sist svangerskap. Herremin for en historie og reise dere har vært på! Bra alt gikk fint med jenta di:Heartred
Også gøy å lese at dette svangerskapet ser ut til å gå på skinner! Ønsker deg masse lykke til videre:love7
 
Leste dagboken fra sist svangerskap. Herremin for en historie og reise dere har vært på! Bra alt gikk fint med jenta di:Heartred
Også gøy å lese at dette svangerskapet ser ut til å gå på skinner! Ønsker deg masse lykke til videre:love7
Takk for kommentar ❤️ Ja det virker som en drøm nå... at jeg har fått det på avstand. Unner ingen å
Gå igjennom det vi gjorde! Takk for lykke ønsker, i like måte ❤️
 
Hei! Leste om ditt forrige svangerskap og ble rørt. Lurer veldig på hvordan dette svangerskapet gitt?
 
Last edited:
Back
Topp