!!!!!!*med bilder*!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Aislin

Det jeg da ikke skjønner er hvordan dere har fått til det her uten at jeg fikk mistanke... [8D]

Msn vettu [:D]
Lett som en plett!

Så koselig overraskelse [:D] Vet ikke hvorfor du fikk den, men det var sikkert vel fortjent. Godt at det finnes snille mennesker der ute [:)]

ORIGINAL: Aislin

Det jeg da ikke skjønner er hvordan dere har fått til det her uten at jeg fikk mistanke... [8D]

hehe,ja,nå kan du luuuure! var bare jeg som allierte meg med noen,og fikk hjelp til adressa av noen,så ble vi 4 små nisser tilslutt som ville være med. :) husker du ikke at jeg sa her om dagen at det kanskje dukka opp en oppmuntring som gav energi og overskudd? ;)

ORIGINAL: Cowgirl86

Wow for en utrolig fin gave, og veeeeeldig fortjent!![:D] Håper du får noen lettere dager fremover

Åhhh fine snille juli-damene
Blir helt rørt her jeg sitter (og jeg er ikke gravid), er så imponert over folks omtanke her inne [:)]

Så deilig at pakken kom akkurat da du trengte den, du fortjener virkelig noen gode ting om dagen [:)]

her triller tårene av glede, omtanke og latter på en gang etter å lest hele tråden...
vi hadde jammen flaks med når pakka kom fram!

den er vel fortjent kjære snupp!!!
mange som tenker på deg!! har jo blitt en liten familie her inne [:)][:)]

Snille snille damene [:D] Du fortjente det helt klart!!!

ORIGINAL: Lilletrille

Det var bra nissing det[:D]

[:D]

ORIGINAL: ohBaby!

hehe,ja,nå kan du luuuure! var bare jeg som allierte meg med noen,og fikk hjelp til adressa av noen,så ble vi 4 små nisser tilslutt som ville være med. :) husker du ikke at jeg sa her om dagen at det kanskje dukka opp en oppmuntring som gav energi og overskudd? ;)

Joda, jeg husker det, jeg bare tenkte ikke over msn, så skjønte ikke helt at dere hadde klart å tromme sammen dette uten at jeg lukta lunta [;)].

så fine bilder! haha,jeg skriver som ett esel! men,men.

ORIGINAL: Lilletrille

Jeg tror jeg vet hva det er, selvom jeg ikke har vært en del av akkurat dette. Men håper likevel det gledet deg i hverdagen kjære[:D]

Er forresten veldig takknemlig for bøkene og håper vi kan møtes til noe drikkbart en dag[;)][:)]

Drikkbart er notert! Hvordan er det med stumpen etter 2 timer i helvetessalen?

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Så koselig gjort!!!
Men du fortjener det!! Tusen takk for besøket, det er synd vi bor "litt" for langt unna hverandre, men de gangene vi får til et treff er så hyggelig [:)]

Kjempeglad i deg [:)]

Det er gjensidig du! [;)]

For ein kjempe koselig pakke!! Og veldig fortjent! Alltid kjekt med ein oppmuntring når ein ikkje har da så lett!

*klemme på*

Back
Topp