!!!!!!*med bilder*!!!!!!!!!!

Aislin

Gift med forumet
Jeg er så overvelda at jeg mangler fullstendig noe fornuftig å si... Annet enn tusen takk, dere er verdens mest fantastiske!!!!!(!!!) Utdyping kommer når jeg har samla meg litt, nå er jeg en smule satt ut 

---

åååååååååå 
jeg vet hva du er glad for [;)][;)][;)][;)]

det er vel fortjent og mer enn det kjære snupp!!!!

klem

Er det Juli-nissen som har vert hos deg?[:D]

Jeg tror jeg vet hva det er, selvom jeg ikke har vært en del av akkurat dette. Men håper likevel det gledet deg i hverdagen kjære[:D]

Er forresten veldig takknemlig for bøkene og håper vi kan møtes til noe drikkbart en dag[;)][:)]

Litt nærmere forklaring: Julinissen med julinissekjerringa, Rudolf OG en nissehjelper har vært på ferde... Kom hjem etter en laaaang dag på MS-konferanse, og kollapsa på sofaen, var trøtt, hadde uhorvelig vondt sånn cirka over alt etter for mye stillesitting og var generelt deppa over diverse ting fra den konferansen. Lå der til mannen min kom hjem fra trening med barna, og da kom han med ei diger norgespakke som han hadde henta på butikken. Sendt fra Stavanger, og jeg klødde meg temmelig i hodet da jeg så hvem som hadde sendt den (*smaskepå*). I pakka lå det 7 (!!!) små gaver og et kjemperørende hjemmescrappa kort med som Kaizer, ohBaby!, Klatten og 3barnsmor*30 hadde slått sine pjalter/vennlige sinn sammen for å sende meg... 

Pakka inneholdt te, porselenskrus, kofekt, lysestake og sjokolade og denne:

Av alle tenkelige utganger på en drittdag var dette den mest utrolige overraskelsen jeg har fått noen gang! Dere er helt fantastisk omsorgsfulle jenter, jeg er rørt dypere enn langt inn i hjerterota! Tusen, tusen, TUSEN takk, jeg er kjempesuperenormt glad i dere!!! Dere skulle bare visst hvordan det føltes å få den positive opplevelsen på et tidspunkt hvor jeg egentlig var så langt nede! 

Så super flott av de gode jentene :-))
Dette fortjente du virkelig..[:)][:)][:)]

Så koselig gjort!!!
Men du fortjener det!! Tusen takk for besøket, det er synd vi bor "litt" for langt unna hverandre, men de gangene vi får til et treff er så hyggelig [:)]

Kjempeglad i deg [:)]

Det er så absolutt fortjent!!! De er jammen gode de jentene[:D][:D][:D]

Er så godt det finnes noen som kan gjøre dagen din litt lettere[:D]

Du fortjener absolutt noen snillenisser i livet ditt. [:D]

Det var bra nissing det[:D]

versegod kjære deg!! så absolutt velvel velveeeeeeel fortjent!!!! :) den boken er så skjønn. :)

ååå så koselig! :D sånne venner er det verdt å ta vare på! alle ære til dere snille damene!

ORIGINAL: MaMilis

ååå så koselig! :D sånne venner er det verdt å ta vare på! alle ære til dere snille damene!

Så koselig at du likte oppmerksomheten du fikk [:D] Du er vel verd det vennen! Tenker masse på deg og hva du går gjennom [:)]

WOW!!

for noen jenter vi har her inne!!! det er helt utrolig!!!
Men, VEL FORTJENT! kos deg med pakka!!!

[:D][:D][:D]

Wow for en utrolig fin gave, og veeeeeldig fortjent!![:D] Håper du får noen lettere dager fremover

Så godt at gaven gjorde akkurat det den skulle!! [:D][:)][:)][:)]

Suss på nasen!

Det jeg da ikke skjønner er hvordan dere har fått til det her uten at jeg fikk mistanke... [8D]

ORIGINAL: Boblemamma

Ååååååå, jeg griiiiiner! 

Skulle nesten tro du var gravid? [;)][8D]

ORIGINAL: Aislin

Ååååååå, jeg griiiiiner! 

Skulle nesten tro du var gravid? [;)][8D]

Haha, det er jo ikke mulig! Spiral, vettu [;)][8D]

Hahahahha - ler meg ihjel!!!

Back
Topp