ME og barn!

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Er det noen her med ME som har fått barn?:)
Hvordan går det?:)

ser det er ei stund siden du skreiv dette, men jeg utredes for ME, og jeg ble verre i svangerskapene. Energien det tar å ha barn gjør at jeg ikke makter å gjøre noe utenom dem. Bare det å vaske klær + holde huset noenlunde ok er en utfordring og ikke alltid noe jeg makter. 

Jeg ble bedre rett før jeg ble gravid igjen, og nå med to unger er formen på en absolutt verstingperiode desverre... Mye mer glemsk, tåler veldig lite å dra steder det er mye å følge med på som f.eks til byen og å jobbe kan jeg bare glemme. En times aktivitet på en dag er nok til at jeg føler at jeg er påkjørt av influensa og hovner i mandlene/lymfene og får feberfrysninger. Jeg håper det blir en bedring igjen snart da, kan ikke gjøre annet.....

Heisann :)

Jeg har ikke ME men kroniskutmattelsessyndrom. Utfordringer finnes det nok av i hverdagen, spesielt den første tiden med kolikk å ei jente som sov 7-9timer i døgnet. Det går som regel greit, har lært meg å la rote ligge til kvelden å gidder ikke rydde hele dagen. Ellers har jeg etter tutta kom til, satt ned kravene til meg selv. Tar litt å litt å orker jeg ikke vaske ei helg så gjør jeg ikke det. Å siden jeg ikke jobber for tiden å hun skal i bhg 80% straks så har jeg sovet mye når hun sover ( jeg er alene ).

For min del er det viktigste at vi har det bra å koser oss masse sammen,å at det ser sånn nogenlunde greit ut rundt oss

tupsi77 skrev:
For min del er det viktigste at vi har det bra å koser oss masse sammen,å at det ser sånn nogenlunde greit ut rundt oss

Det ser vi også på som det viktigste :D

tupsi77 skrev:
Det er vistnok det samme ME å det jeg har. Ikke helt oppdatert hehe

ME og kronisk utmattelsessyndrom er ikke det samme, men sistnevnte inngår i ME, og flere andre sykdommer. 

Her er vi to kronisk syke, jeg med EDS(der utmattelsessyndrom også inngår), og samboer som utredes for ME.

Back
Topp