ME E TEBAKE!!!

Velkommen tilbake!! [:)]

Hvordan går det med 2-barns moren?!?

takk takk[:D] da går faktisk kjempe flott!![:D] me storkosa oss [;)] koss går da me deg då?

velkommen tilbake. alt greit el? strevsomt å være 2barnsmor?

ORIGINAL: Midt Norge

velkommen tilbake. alt greit el? strevsomt å være 2barnsmor?

Takk takk [;)] Nei, detta går faktisk øve all forventning. eg va litt skeptisk når eg sku vera aleina me de første gang når mannen min begynnta i jobb igjen. Men detta går jo faktisk kjempe bra! storebror e så snill atte! kose med sin lillebror.. da e faktisk einaste lillebror som får suss av han. hihi. så søtt [;)]
Koss går da me dåke då? [:)]

ORIGINAL: anevictoria

takk takk[:D] da går faktisk kjempe flott!![:D] me storkosa oss [;)] koss går da me deg då?

Så bra det går bra!!

Med meg går det bra! Har hatt et greit svangerskap til nå - men har vært mye plaget med hodepine... så nå er jeg sykmeldt ut august, også skal jeg til fysioterapi på mandag for å se om det kan hjelpe til å løse opp hodepinen! Legen min mente det kanskje kunne være spenningshodepine...

Ellers så er det jo en liten gutt inni magen da! Så det blir gøy!!

ORIGINAL: Jordbæret

ORIGINAL: anevictoria

Så bra det går bra!!

Med meg går det bra! Har hatt et greit svangerskap til nå - men har vært mye plaget med hodepine... så nå er jeg sykmeldt ut august, også skal jeg til fysioterapi på mandag for å se om det kan hjelpe til å løse opp hodepinen! Legen min mente det kanskje kunne være spenningshodepine...

Ellers så er det jo en liten gutt inni magen da! Så det blir gøy!!

off... hodeverk hørtes ikkje godt ut.. håpa da gir seg snart..
ååå, så kjekkt me ein liten guttebaby!! :)

Back
Topp