Me e i Haugesund!!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Idag, på Haukeland, skulle de ta rønken av guttungen. Måtte sjekke hvordan denne lungen hans såg ut nå.
Jeg spiste frokost som vanlig, og tuslet meg ned på avdelingen, spent på når rønken skulle tas[:)]

Blir da møtt av Randi (sykepleiern) Som står og gliser fra øre til øre, ho gir meg en klem og forteller "Dere skal til Haugesund dere, bussen går i 2 tia"

Kan tro haka mi datt langt mot gulvet da ja[:D][:D][:D][:D]

Rønken var allerede tatt, legene var strålendes fornøyde, så fornøyde at vi faktisk kunne låne med oss en sykepleier og reise med helsebussen [:D][:D]

Nå ligger guttungen på nyfødt i Haugesund, jeg sitter på rommet mitt på pasienthotellet. Og gud bedre meg for en luxus det er her i forhold til Haukeland[:D][:D][:D]

Nå skal guttungen trenes opp til og spise selv, når han klarer det fjernes sonden, når sonden forsvinner, DRAR VI HJEM!!!!![:D][:D][:D]

så bra[:D] gratulerer[:D]

åååh!!! Fryyyysninger! Så utrolig bra! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så utrolig deilig for dere

lykke til videre[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Da eeee så herlig!![:D]
Mammo di ringte å sa da i dag"måres" å me blei så glaaaa!![:D]

[:D][:D][:D]

Trur ikkje ho trudde på meg me eingong eg sa da, måtte sei da et par gonga før ho skjønte da hehe[:D][:D][:D]

Gratulerer[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lillamumi

sign

Så bra!!!!!
Jeg ser rett på sykehuset nå, tenker masse på dere!

ORIGINAL: Gertie

Så bra[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Idag, på Haukeland, skulle de ta rønken av guttungen. Måtte sjekke hvordan denne lungen hans såg ut nå.
Jeg spiste frokost som vanlig, og tuslet meg ned på avdelingen, spent på når rønken skulle tas[:)]

Blir da møtt av Randi (sykepleiern) Som står og gliser fra øre til øre, ho gir meg en klem og forteller "Dere skal til Haugesund dere, bussen går i 2 tia"

Kan tro haka mi datt langt mot gulvet da ja[:D][:D][:D][:D]

Rønken var allerede tatt, legene var strålendes fornøyde, så fornøyde at vi faktisk kunne låne med oss en sykepleier og reise med helsebussen [:D][:D]

Nå ligger guttungen på nyfødt i Haugesund, jeg sitter på rommet mitt på pasienthotellet. Og gud bedre meg for en luxus det er her i forhold til Haukeland[:D][:D][:D]

Nå skal guttungen trenes opp til og spise selv, når han klarer det fjernes sonden, når sonden forsvinner, DRAR VI HJEM!!!!![:D][:D][:D]

Så fantastisk bra. (tror jeg vet hvem du er) Veldig glad for at det nå går bedre.

kjempebra!![:)][:)][:)] 

ORIGINAL: Lillamumi

ORIGINAL: Pijah

Åh, nå grøste jeg skikkelig på ryggen[:D]
Så hærlig julepresang!!!!

Håper han lærer seg å spise fort så dere kan dra HJEM med vakringen deres

Nå ble jeg utrolig glad på deres vegne[:D]

Så deilig å være ett skritt nærmere hjemme[:D] Plutselig spiser han selv og da er dere hjemme[:)]

så flott!!!
da er det ikke lenge til dere er heeelt hjemme....

Back
Topp