MD Formulations

jentungen79

Glad i forumet
Noen som bruker disse produktene? Jeg trenger noe bra rens og fukt, gravid, og det gir kviser og urenheter.... Noen som kan anbefale noe? emoticon

Bruk deres vanlige rens,ikke den for uren hud. Du kan også bruke continuous renewal serum,men skal du være i solen MÅ du bruke en krem med solfaktor 30 pga glukolsyren. Dette serumet er fantastisk på kviser! Kremene i moisture defens antioxidant serien er også veldig fine:)
Det er en fordel om du ikke bruker for mye mot kvisene,det kan gjøre problemet værre.Er derfor en fordel å plukke seg ut ett produkt først og se om det hjelper:)

Takker for svar emoticon

Jeg bestilte meg en skrub Face And Body Scrub - All Skin Types  og en ansiktskrem med solfaktor 20 Moisture Defence - Antioxidant Moisturizer Spf20 . Får begynne med det, og er jeg fornøyd med produktene så utvider jeg nok emoticon

Høres helt ypperlig ut:)

Jeg syns ikke at fuktighetskremene fungerte optimalt da jeg brukte serien, så måtte ha noe fra en annen serie som ga mer fukt. Valgte da en fktighetskrem fra Matis for sensitiv hud. MD Formulations er laget for å brukes i kombinasjon med andre produkter, så det gikk helt fint. 
 Dette var på vinteren så var ikke avhengig av fullt så mye solfaktor da, ville nok valgt noe med god beskyttelse mot sola nærmere sommeren.

Back
Topp